וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט מבודד את אשתו מחבריה: "אנחנו מודאגים מאוד"

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:26

בשבועות האחרונים מדורי הרכילות מעבר לים סיקרו בהרחבה את ביקור האימים של הראפר המעורער וזוגתו באיטליה. כעת מתברר שהוא בודד אותה מחבריה ובני משפחתה, שצופים במתרחש מהצד אכולי דאגה. וואלה! סלבס תברחי

לא נשארו לוואלה! סלבס הרבה מילים כדי לתאר את התופעות שנקראות קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי. בשבועות האחרונים בני הזוג מבלים בחופשת אימים באיטליה, אולם מאחורי תמונות הפפראצי המטרידות והאאוטפיטים המופרכים, ישנה דאגה אמיתית לשלומה של סנסורי בת ה-28.

לפי מקורבים לאדריכלית האוסטרית, ווסט בודד אותה מחבריה ובני משפחתה שצופים מהצד במתרחש, ללא יכולת להושיט לה יד: "החברים של ביאנקה מודאגים כי מערכת היחסים שלהם איתה התערערה. היא תמיד הייתה אישה חזקה ועצמאית שלא חששה להביע דעה, אבל מאז שהיא התחילה לצאת עם קניה, לא שומעים ממנה", סיפר מקור עלום ל-Us Magazine.

עוד הוסיף המקור שחבריה "שמחים עבורה במידה והיא שמחה, הם פשוט לא יכולים לדעת שזה המצב כי ווסט מבודד אותה".

מקור נוסף ששוחח עם האתר Pink Villa, בחר במילים חריפות יותר: "כולם מודאגים מאוד. הוא בודד אותה מכל הקשרים החברתיים שלה וכעת היא תלותית ובודדה. ביאנקה לא כזאת, היא אישה מלאת חיים שתמיד אומרת את דעתה".

אחרי שבני הזוג תועדו בסיטואציה אינטימית על סירה בונציה, חבריה בטוחים שווסט תכנן הכל מבעוד מועד: "הוא מנסה לעצב אותה לגרסה מעוררת גיחוך של קים קרדישאן".

מנגד, מקורביו של הראפר בטוחים שמדובר באהבת אמת: "ביאנקה עוזרת לו עם עיצובי אופנה ושניהם בטוחים שזה יהיה משהו שישנה את העולם. קניה מרגיש שהוא נמצא רגע לפני הקאמבק הגדול שלו. היא מבינה אותו כפי שאיש לא מבין והוא מעריץ אותה ומעריך את האהבה שהיא מרעיפה על ילדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully