וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של קניה ווסט הצטלמה בתמונות שלא משאירות מקום לדמיון

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:19

הראפר המושמץ ממשיך לתחזק מערכת יחסים משונה עם "אשתו" החדשה, וכעת היא מתחילה להנות מפירות הפרסום ולהצטלם למותג אופנה במראה חשוף במיוחד. וואלה! סלבס סלוטייפ

בחודש ינואר האחרון הראפר המעורער קניה ווסט החל לצאת עם אישה חדשה ומסתורית בשם ביאנקה סנסורי שחיש מהר הפכה לאישתו החדשה. השניים לא הגישו מסמכי נישואים רשמיים, אך הוא כבר מכנה אותה "אשתי" ועונד טבעת נישואין. למרבה ההפתעה, ה"נישואים" של השניים עדיין שורדים והיא כבר החלה לגזור את הקופון בעקבות הפרסום שזכתה לו.

סנסורי, שהיא במקור מעצבת ואדריכלית אוסטרלית, הצטלמה עבור מותג האופנה Mowalola, שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו את התמונות של הגברת ווסט החדשה, כשהיא לובשת על עצמה סלוטייפ שחור בלבןד המסתיר את החלקים החשובים, כשהיא נועלת מגפיים שחורים שמגיעים עד למעלה הרגל.

מי שהפתיעה בתגובה הייתה החברה הקודמת של ווסט, הדוגמנית ג'וליה פוקס, שהגיבה לפוסט באימוג'יס עם לבבות בעיניים. אך עוקבים אחרים פחות התרשמו מהתמונות, ובעיקר תהו איך המראה החשוף מסתדר עם האמונות הדתיות-הקיצוניות שהראפר מרבה להטיף לסביבה, וגם תוהים האם מדובר על שיתוף פעולה חדש בין הראפר לבין מותג האופנה.

וואלה! סלבס ניסתה פעם להצטלם עם מסנקטייפ עליה, אבל ויתרה במהרה לאחר שהבינה שתצטרך מכולת גלילים שלמה של הדבק המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully