וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתראה בבית המשפט!": ניקול ראידמן מאיימת על קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 13:06

למרות הסערה שהייתה עם חשיפת השיר האנטישמי החדש שלו, הראפר קניה ווסט ניגן את השיר בזמן מסיבה על יאכטה בחברתו של הזמר האלים כריס בראון, והסתבך עם לא אחרת מאשת העסקים ניקול ראידמן

רק בשבוע שעבר הסעיר הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט את הרשת עם אמירה אנטישמית נוספת וחדשה, כחלק משיר מהאלבום החדש שלו, עליו הוא עובד במתחם יוקרה שעשה הסבה לאולפן הקלטות בערב הסעודית. "בדיוק זיינתי כלבה יהודיה, איך אני יכול להיות אנטישמי?", היו המילים שהדליקו את האש שכוונה לראפר.

על אף הביקורות ההגיוניות שקיבל ווסט אחרי האמירה הבזויה, השיר הושמע כבר בהשמעת בכורה בתחנת רדיו בשיקגו, ואם זה לא מספיק, הראפר המעורער גם מקדם אותו במסיבות על יאכטה. בבתיעוד שהתחיל להיות ויראלי ברשתות החברתית, נראה הראפר נהנה מחברתו של הזמר שהכה בעבר את ריהאנה, כריס בראון, ויחד הם מזמרים את המילים הגרועות.

הסרטון כמובן גרר תגובות רבות, ומי שעוד לא יכלה לעבור על הדברים בשתיקה היא אשת העסקים ניקול ראידמן, שהעלתה לסטורי זועם במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה: "נתראה בבית המשפט! אני אתבע אותך בשמו של כל יהודי על הפלנטה הזאת! הכסף שאני אזכה איתו יתרם לשיקום הישובים בדרום ישראל! התעסקת עם 'הכלבה' הלא נכונה! בוא נראה מי יזיין את מי", הטיחה.

הסטורי של ניקול ראידמן נגד קניה ווסט וכריס בראון. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ניקול ראידמן נגד קניה ווסט וכריס בראון/צילום מסך, אינסטגרם

זאת כאמור ממש לא הפעם הראשונה בה ווסט הוביל את עצמו לתקריות אנטישמיות, בפעם אחרת שהסתבך הוא טען בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו שהאמן שון דידי נשלט על ידי יהודים,ובפעם נוספת רמז בציוץ על תכנון להרוג יהודים: "אני קצת מנומנם הערב, אבל כשאתעורר אכנס ל-DEFCON נגד יהודים" ואז הוסיף שהוא לא יכול להיות אנטישמי כי הוא שחור, ו"כל השחורים הם יהודים".

בעבר מקורב אליו, שעבד בתור מנהל בכיר אצל ווסט, סיפר על סביבת העבודה העויינת שהוא יצר, ועל הערצתו לנאצי אדולף היטלר: "הוא היה אומר כמה מדהים היה איך שהוא הצליח לצבור כל כך הרבה כוח, ודיבר על הדברים הגדולים שהוא והמפלגה הנאצית השיגו עבור העם הגרמני". כמו כן, סיפר המנהל כי ווסט הרבה לדבר על קריאת ספרו של היטלר, "מין קאמפף", סיפר.

אם מתייחסים רגע לקולגה שמרקד לו ליד ווסט ששר את המילים בזמן ששניהם צוחקים, הלוא הוא כריס בראון, שהחיוך שלו מטריד יותר מהכל בהתחשב בזה שהוא הואשם באונס לא פעם, בתקיפה של אישה באיומי אקדח והרשימה עוד ארוכה ומדאיגה במיוחד.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully