וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפוס מטריד: האם קניה ווסט שולט בבנות הזוג שלו?

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 15:11

התנהגותו של הראפר השנוי במחלוקת אל בנות הזוג שלו מעלה את שאלה קשה: האם מדובר בדפוס שצריך לחשוש ממנו או ניסיון נואש לשחזר הצלחה? וואלה! סלבס רעילה

קניה ווסט. עמוד אינסטגרם רשמי קניה ווסט, צילום מסך
מה קורה איתך? קניה ווסט/צילום מסך, עמוד אינסטגרם רשמי קניה ווסט

אחד הדברים שהראפר קניה ווסט התגאה בהם הוא השינוי התדמיתי והאופנתי שעשה לגרושתו, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן. אחרי שהשנים נפרדו, עלו סיפורים מהצד שלה שתיארו אדם שתלטן ולא יציב במיוחד בסרט חדש שמדבר על הגירושים שלהם. כשהראפר המשיך הלאה לבנות זוג נוספות, גם הן עברו שינוי מוחלט שלרוב היה מדאיג.

גולשים ברחבי האינטרנט מתחלקים למחנות בנושא האובססיה לשינוי שחל בבנות הזוג של האמן. צד אחד טוען שמדובר בדפוס, והשני שמדובר בניסיון לשחזר את ההצלחה שהייתה לו אחרי מה שקרה בזמן הזוגיות שלו עם קרדשיאן. אם מסתכלים יותר מעשור אחורה על בנות הזוג הבולטות שלו, מצטיירת תמונה מדאיגה.

קניה ווסט עם אמבר רוז, בתצוגת ההוט קוטור של ז'יבנשי לקיץ 2010. Pascal Le Segretain, GettyImages
מינימליסטית בהשוואה/GettyImages, Pascal Le Segretain

בזמן מערכת היחסים הלא יציבה עם השחקנית אמבר רוז ב- 2009, אחרי שסיפרה למגזין Elle שהטעם שלהם באופנה הוא ההפך הגמור, ווסט לא וויתר ועדיין התעקש להיות הסטייליסט של השחקנית בתקופה שלהם יחד. למרות שהבהירה מספר פעמים ש"היא לא הברבי שלו", סגנון הלבוש של רוז כן הפך למינימליסטי יותר בזמן שהם היו יחד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 קים קרדשיאן קניה ווסט. GettyImages
מציג אותה לראווה. קים קרדשיאן/GettyImages

אי אפשר להגיד על כוכבת הריאליטי שהיא לא אישה חזקה ועצמאית בפני עצמה, אך במהלך השנים שהיו יחד, קרדשיאן נתנה לראפר שליטה מלאה על הארון שלה, משנת 2012. הרגע אפילו תועד בתוכנית הריאליטי המשפחתית, כשווסט הגיע לביתה, עבר על הארון וזרק את כל הפרטים שהיו עליהם הדפסים מוגזמים, סגנון שאשת העסקים הייתה מומחית בו לפני שגם היא עברה למראה יותר מינימליסטי.

במהלך שבע שנות הנישואים של השניים הם הקימו את המותג "Yeezy", בהובלת ווסט. עד היום אפשר לראות את ההשפעות, ולא רק הנפשיות, של הראפר על קרדשיאן. הארון שלה עדיין מייצג את כל מה שקניה לימד אותה מאוד בבירור.

עוד לפני שהשניים התחילו לצאת, השחקנית ג'וליה פוקס הושפעה מסגנון האופנה של ווסט, אך גם של קרדשיאן. היא אפילו העלתה תמונה בה היא משוויצה ב- SKIMS שלה, המותג של כוכבת הריאליטי. אחרי שהראפר והשחקנית נפגשו לראשונה במסיבת השנה החדשה של 2022, הם נצפו יחד מספר פעמים באירועים תקשורתיים גדולים.

אחד מהאירועים היה שבוע האופנה בפריז בו ווסט לא רק הלביש את פוקס בבגדי ג'ינס מכף רגל ועד ראש, ולאחר מכן בלטקס שחור וצמוד. אלא שהוא גם דאג "לאפר אותה". הראפר וויתר על הקונספט של צללית עדינה וצייר לה עיגולים שחורים ענקיים ומוגזמים מסביב לעיניים.

אחרונה חביבה היא כמובן בת זוגו הנוכחית, האדריכלית ביאנקה סנסורי, זו שווסט דואג לכנות "אשתי" למרות ששום מסמך רשמי לא נחתם כדי לאשר את הנישואים. לא שזה אי פעם הפריע לו לענוד טבעת נישואים.

מבקרים שונים ברחבי הצהובונים בעולם והרשתות החברתיות טוענים שהתמונות מהבילוי האחרון של הזוג באיטליה "מעלות דאגה" ו"מטרידות". ואי אפשר להאשים אותם. לא מספיק שסנסורי התהלכה עם אאוטפיטים שמזכירים יותר עירום מאשר בגדים, השניים גם דאגו להסתובב יחפים ברחובות הפסטורליים.

מסתבר שסנסורי מגיעה משושלת של נשים מהממות, והמראה החדש של האדריכלית לא מייצג כלל את איך שהייתה נראית לפני שנכנסה לזוגיות עם הכוכב. בתמונות ישנות שהתחילו לצוף ברחבי הרשתות החברתיות אפשר לראות אותה יחד עם אחיותה ואמא שלהן, שעומדת מצד שמאל. אחרי צפיה בתמונה, ברור לגמרי שהשינוי לא הגיע מהבית.

וואלה! סלבס לא משנה את סגנון הלבוש שלה: טרנינג לכל אירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully