וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן: "אני אעשה הכל כדי להחזיר את קניה"

29.6.2023 / 10:00

קלואי קרדשיאן הצליחה לפרוץ את המחסום של אחותה והושיבה אותה לשיחה מלאת דמעות על האקס המיתולוגי בה קים - מזה הרבה זמן - דיברה בפתיחות על הגעגועים לקניה ווסט בן זוגה לשעבר ואבי ארבעת ילדיה. וואלה! סלבס לא חוזרת אחורה

קים קרדשיאן, קניה ווסט ואניטי פייר. GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט ואניטי פייר/GettyImages

למרות השערוריות, לפעמים זה קצת מחמם את הלב לחשוב שוב על הזוג המיתולוגי קים קרדשיאן וקניה ווסט. אך המחשבה הזו לא ריגשה רק את עבדתכן הנאמנה - גם הכוכבת הרותחת נשברה לראשונה מול אחותה קלואי קרדשיאן וסיפרה בבכי כמה היא מתגעגעת לקניה של העבר - בפרק הבא של הדוקו המשפחתי על הקרדשיאנס.

ברגע שקלואי שאלה את קים אם היא בסדר, קים השעינה את ראשה לאחור ואמרה "אני לא בסדר" כשדמעות החלו לזלוג מעיניה. "אני פשוט לא יכולה, הוא כל כך שונה מהאדם שהתחתנתי איתו. את האדם ההוא אהבתי ואותו אני זוכרת", אמרה תוך כדי בכי. אך המשפט שחתם את כל השיחה הזו היה: "אני אעשה הכל כדי להחזיר את האדם הזה".

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט/GettyImages

בפרק הקודם קים סיפרה על ההתנהגות הלא צפויה של קניה שכללה בין היתר האשמות שהופנו נגד משפחתה וקרוביה: "התחושה הכי קשה היא לראות מישהו שבאמת אהבת ושהקמת איתו משפחה - כל כך שונה ממה שהכרת". עוד הוסיפה כי "לפעמים אני מרגישה שאם הוא יגיע לתחתית, זה יהיה חלק מהמסע שלו ואותו הוא יצטרך להבין בעצמו. פעם בזבזתי כל כך הרבה אנרגיות לחפות עליו ולהגיד לכולם - 'הכל יהיה בסדר, אל תדאגו. תנו לו הזדמנות נוספת'. אבל עכשיו פשוט אין לי את האנרגיה הזו אני חושבת" , אמר כוכבת הריאליטי והוסיפה: "פשוט אין לי את האנרגיה הזו".

קים וקניה התגרשו לפני יותר משנה לאחר שש שנות נישואים. לשניים ארבעה ילדים משותפים: נורת', סיינט, שיקגו, ופזאלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully