וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לסורה: אשתו של קניה ווסט הסתובבה עירומה באירוע ענק

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:24

אם חשבתם שבפעם הקודמת הגענו כבר לשלב שהשניים חוזרים לבגדים תקינים שמבצעים את עבודתם בלכסות את הגוף אז טעיתם, כי הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט ממשיך להסתובב עם אשתו, ביאנקה סנסורי, שלא מאמינה בטקסטיל תקין. וואלה! סלבס מקומרת

מקומות שונים בעולם מביאים איתם תרבויות שונות וגם קוד התנהגות שמייחד כל מדינה. לכל תרבות יש את ה"עשה ואל תעשה" שלה, כשחלק מאותן דרכי התנהגות אפילו מעוגנות בחוק. אולי זאת הסיבה שבגללה ראינו את בת זוגו של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, ביאנקה סנסורי, מורידה הילוך מבגדי הגוף בצבע ניוד שלה ועולה על שמלה שדווקא לא מראה את הפטמות שלה בביקור של השניים בדובאי.

אך עם החזרה לארצות הברית, היא ירדה מהשמלה החומה, שמרה על הקונספט של הבובות, הורידה את כיסוי הראש הפרוותי והשאירה במקומו כובע, וחזרה לבגד הגוף שהפך ידוע לשמצה בשלב הזה. הזוג המדאיג נצפו בהגעתם לאירוע ה- Art Basel השנתי במיאמי אתמול (א') שכולל גלריות אומנות, הקרנות סרטים וגם הופעות מוזיקה.

בזמן שסנסורי שבה לחתיכת הבד שעשתה את כל המאמצים שהיא יכולה כדי לא להיות שקופה לחלוטין, ווסט הוא דווקא זה ששינה פאזה והחליף את הבגדים השחורים שהשאירו רק את העיניים שלו חשופות בבגדים לבנים מכף רגל ועד ראש, שגם דרכם אפשר לראות רק את העיניים של הראפר. כמובן שהוא גם לא שכח את הג'קט שמעוטר על ידי ציפור שמזכירה מאוד את הסמל הגרמני לאומי בו השתמשו גם הנאצים, עיט הרייך, על אף שכבר חטף ביקורות רבות אחרי שלבש אותו בפעם הראשונה.

ווסט אמנם לא הופיע או היה חלק מהאירוע הגדול, אבל הוא כן דאג לנגן את השיר החדש שלו, רק שהפעם לא מדובר היה בשיר שעורר את הסערה האנטישמית האחרונה שהכניס את עצמו אליה, אלא דווקא זה שמסומפל בו חלק מהשיר Everybody של הבאקסטריט בוייז.

כאמור, עד לא מזמן השניים בילו יחד בדובאי אחרי שלקחו הפסקה קצרה אחד מהשנייה בסיומה של החופשה הלא נגמרת שלהם באיטליה. בזמן השהות שלהם במדינה המוסלמית, ווסט שחרר הצצה לשיר שעורר מחלוקת ענקית בו הוא אומר: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק זיינתי כלבה יהודיה".

ממש לא מדובר בפעם הראשונה שווסט פותח חזית מול העם היהודי, בפעמים הקודמות שמענו על האובססיה שלו לאדולף היטלר מעובד לשעבר. ואפילו מווסט עצמו: "אני קצת מנומנם הערב, אבל כשאתעורר אכנס ל-DEFCON נגד יהודים" ואז הוסיף שהוא לא יכול להיות אנטישמי כי הוא שחור, ו"כל השחורים הם יהודים", צייץ הראפר בעבר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
קניה ווסט ניקול ראידמן. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
קניה ווסט ניקול ראידמן/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

מי שפחות אהבה את רוח הדברים, היא אשת העסקים ניקול ראידמן שאיימה לתבוע את הראפר: "נתראה בבית המשפט! אני אתבע אותך בשמו של כל יהודי על הפלנטה הזאת! הכסף שאני אזכה איתו יתרם לשיקום הישובים בדרום ישראל! התעסקת עם 'הכלבה' הלא נכונה! בוא נראה מי יזיין את מי", כתבה בזמנו.

וואלה! סלבס זרקה את כל הבובות שלה אחרי שחלמה שהן התעוררו לחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully