וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנקונדה: קניה ווסט ויתר על תחתונים בדיוק כשהפפראצי הגיעו

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:28

אחרי כל הפעמים בהן בת הזוג של הראפר התהלכה עירומה למחצה ברחבי בירת הפסטות, הגיע תורו של קניה להפגין קצת קלאס. וואלה! סלבס אינסטלטור

נסיגת מרקורי שמזוהה בעיקר עם פרידות התחילה ממש לא מזמן, אבל נראה שהפרידה לה אנחנו מייחלים, בין הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט לזוגתו, האדריכלית ביאנקה סנסורי, לא נראית בכלל באופק.

הזוג התמוה נצפה מוקדם יותר השבוע כשהם עדיין באיטליה, אבל הפעם בצורה מפתיעה, שניהם היו לבושים לגמרי. למרות שפע טקסטיל שהיה אמור לעשות את העבודה, הפעם היה זה ווסט שחשף קצת יותר מדי והראה חלק מישבנו, לעומת כל הפעמים הקודמות בהן "אשתו" הסתובבה בבגדים מעוררי דאגה.

השניים לא היו לבד ובילו בחברתה של אישה נוספת, שלא נראתה מרוצה ממה שמתרחש סביבה. אם תחפשו בגוגל תשעה באב תוכלו לראות את הפנים שלה ולהבין בעצמכם.

בעבר נטען על ידי עובד לשעבר בצוות הסושיאל ויחסי הציבור של ווסט, ג'ייסון לי, שכל מה שאנחנו צופים בו בתקופה האחרונה היא הכנה לקראת הקאמבק של הראפר: "העובדה שאנשים מדברים על הרגליים של קניה מראה כמה כוח עדיין יש לו כדי להעיר את תרבות הביטול. אני חושב שזה צעד אסטרטגי מאוד חכם. לא הייתי מופתע אם נראה אותו בהמשך עם נעליים חדשות שהוא עיצב ושהן חלק מפרוייקט חדש".

וואלה! סלבס הרימה ידיים בכל הנוגע לחריץ המציץ ונתנה לו חופש בחירה מוחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully