וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזהרות לא עזרו: אשתו של קניה ווסט שוב מדאיגה את המעריצים

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:23

על אף ההתערבות שערכו לה חבריה ומשפחתה, ביאנקה סנסורי ממשיכה להסתובב עם בעלה, הראפר קניה ווסט, ולהדאיג את הגולשים ברשת בעוד תיעוד משונה שלה, כשהיא מסתובבת עם בובה ברחובות דובאי.

החופשה שלקחה האדריכלית האוסטרלית ביאנקה סנסורי מבן זוגה הראפר קניה ווסט לא ממש עזרה לה כנראה להבין שמדובר בטיפוס מפוקפק מידי. למרות שהחברים הקרובים דאגו לעשות לה התערבות יחד עם המשפחה מתוך דאגה לשלומה, היא המשיכה בשלה ועזבה את מקום הולדתה לטובת בילוי בדובאי ביחד עם הראפר.

הזוג המושמץ הגיעו במהלך השבוע האחרון (ג') לאירוע במדינה המוסלמית כדי לחגוג את פתיחת חנות הפופ אפ של המעצבת היוקרתית אמינה מואדי. לכבוד הפתיחה של חנות הנעליים, ווסט כרגיל היה לבוש בשחורים מכף רגל ועד צוואר, אך סנסורי לעומתו שינתה מעט גישה בכל הנוגע לבגד הגוף שהיה בצבע העור שלה, אותו היא החליפה בשמלה צמודה בצבע חום ככה.

בנוסף לשמלה היא שמה כיסוי ראש פרוותי במיוחד שהתאים לבובת האריה איתה הסתובבה. לפחות אפשר להתנחם בכך שמדובר בשיפור מהכרית אותה כנראה סחבה מחדר בית המלון בניסיון לכסות את גופה במהלך החופשה הארוכה והמעיקה של השניים באיטליה.

כאמור, רגע לפני הגעתה לדובאי הייתה האדריכלית בעיר הולדתה ובילתה עם החברים והמשפחה המודאגים שהחליטו להושיב אותה לשיחה רצינית: "החברים שלה הודיעו לה איך הם מרגישים לגבי מערכת היחסים הזאת, ואמרו לה שהיא צריכה להתעורר על החיים שלה", סיפר בזמנו מקורב אליה.

בזמן הקצר שבילה ווסט בלי בת הזוג הוא הספיק לצבור וותק שערורייתי במיוחד אחרי ששר את השיר האנטישמי שלו בזמן בילוי במסיבה על יאכטה יחד עם הזמר כריס בראון, שמצא את עצמו, יחד עם הראפר, בלב הסערה: "בואו נעשה את זה ברור לפני שתנסו להשתמש בי ככלי במשחק שלכם, אני לא מוסלמי או יהודי אז אל תתחילו בעיות ולא יהיו בעיות. אני מנסה להיות בשלווה אבל בבקשה אל תעירו את השדים שבי, תמשיכו בפאקינג יום שלכם", כתב בחשבון האינסטגרם שלו בראון בעקבות המקרה.

וואלה! סלבס ניסתה ללבוש פעם בגד גוף אבל הוא סירב לעבור את הירך בלי להיקרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully