וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תעירו את השדים שבי": כריס בראון מגיב להאשמות באנטישמיות

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 10:05

אחרי שמצא את עצמו בלב סערת השיר האנטישמי של הראפר קניה ווסט, הזמר כריס בראון מגיב (פעמיים) לתקרית, ולא בדיוק מתנצל. ומה היה לניקול ראידמן להגיד על זה? וואלה! סלבס ביטצ' פליז

התגובה הראשונה של כריס בראון. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה הראשונה של כריס בראון/צילום מסך, אינסטגרם
התגובה המתוקנת של כריס בראון. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה המתוקנת של כריס בראון/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (א') היינו עדים למה שהתברר כתחילתה של סאגה חוצת יבשות, אחרי שאשת העסקים ניקול ראידמן איימה לתבוע את הראפר קניה ווסט, בעקבות תיעוד שלו ושל הראפר כריס בראון כשהם רוקדים וחוגגים לצלילי השיר החדש והאנטישמי של ווסט כשהם שטים על יאכטה בדובאי.

התיעוד של השניים הסעיר לא רק את ראידמן, אלא גם לא מעט עוקבים ברשתות החברתיות שזעמו על השניים, מה שהוביל את בראון להגיב לדברים בסטורי שהעלתה אמש לחשבון האינסטגרם שלו: "בואו נעשה את זה ברור לפני שתנסו להשתמש בי ככלי במשחק שלכם, אני לא מוסלמי או יהודי אז אל תתחילו בעיות ולא יהיו בעיות. אני מנסה להיות בשלווה אבל בבקשה אל תעירו את השדים שבי, תמשיכו בפאקינג יום שלכם", כתב תחילה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, והזכיר לכולנו שוב כי מדובר בבחור בעל עבר עשיר באלימות.

זמן קצר לאחר מכן הוא מחק את הסטורי האלים, ובמקומו העלה גרסה קצת יותר רגועה: "אני לא אנטישמי בשום צורה! אני בעד החיים ואני עושה מוזיקה לכל העולם! אז בבקשה אל תעבדו עליי ותגרמו לי לחשוב שהפצתי שנאה. זה בשביל הילדים הצעירים שמעריצים אותי ואולי התבלבלו", כתב.

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, ניקול ראידמן שנחשפה לתיעוד של השניים איימה כבר אתמול כי תתבע את ווסט בעקבות השיר, בסטורי שהעלתה ובו כתבה: "נתראה בבית המשפט! אני אתבע אותך בשמו של כל יהודי על הפלנטה הזאת! הכסף שאני אזכה איתו יתרם לשיקום הישובים בדרום ישראל! התעסקת עם 'הכלבה' הלא נכונה! בוא נראה מי יזיין את מי".

אבל הכוכבת ממש לא הסתפקה רק באיומים, ואחרי שראתה גם את תגובתו של בראון למקרה היא עשתה את המחקר שלה בנושא ועלתה למתקפה גם מולו: "הסרטון צולם בדובאי, זה החוק שם", שיתפה את עוקביה בחשבון האינסטגרם, "העונש על עלבון והשמצה בחוק של איחוד האמירויות הוא קנס של עד כ- 20 אלף דירהם ומאסר של עד שנתיים", פרסמה עם תיוג של הזמר. עכשיו רק נותר לחכות ולראות האם הדבר באמת יצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully