וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישו, היטלר וחברים: קניה ווסט שחרר אמירות אנטישמיות חדשות

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 11:38

הראפר המעורער נשא נאום בפני קהל מעריצים בלאס וגאס ודיבר בצורה לא קוהרנטית שמעידה בעיקר על מצבו הנפשי. בין היתר הוא התייחס ליהודים, דונלד טראמפ ונורת' ווסט. וואלה! סלבס לא מאוזנת

בשנים האחרונות קניה ווסט מאבד אחיזה במציאות. מי שהתחיל את דרכו בתור אחד המוזיקאים המצליחים ביותר בעולם, עשה הסבה לספק מנהיג כת ספק תמהוני שמשוטט ברחובות ומדבר לעצמו. בסוף השבוע האחרון ווסט תועד כשהוא נואם בפני קהל מעריצים בלאס וגאס. כל קשר בין המילים שיצאו לו מהפה לעולם החיצון מקרי בהחלט.

בתיעודים של הנאום שעלו לרשת, נשמע ווסט צועק "ישו, היטלר, יה! תמצאו להם נותן חסות". עוד אמר שאם דונלד טראמפ ירוץ שוב לתפקיד נשיא ארצות הברית, הוא לא יתמוך בו. ואי אפשר בלי אמירה אנטישמית טובה, כשהפעם ווסט האשים את היהודים בכך שהם שולטים בבנקים, בבתי החולים ובבתי הספר בלוס אנג'לס.

אבל הציטוט המטריד ביותר ווסט קשור לנורת', הבת הבכורה שלו ושל קים קרדשיאן. הראפר המעורער סיפר בצעקות שהיא "קרעה את הספות בבית של אמא שלה" כדי לטוס איתו לוגאס. בהמשך, אחת הנשים בקהל צעקה לעברו שהוא לא אלוהים. בתגובה, קניה צעק עליה לסתום את הפה והורה לסלק אותה מהחדר.

וואלה! סלבס טסה ללאס וגאס והתחתנה עם כפיל של אלביס בכנסיה מקומית. כזו היא, מתבוללת.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully