וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קניה ווסט השתמש בבינה מלאכותית כדי לכתוב את התנצלותו?

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 9:51

ההתנצלות שפרסם הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט בעברית הפתיעה רבים וקיבלה סיקור נרחב ברחבי העולם ולא היה צריך להיות גאון כדי להבין שהטקסט לא עבר הגהה ונראה מתורגם בצורה מזעזעת, אבל האם מדובר בבינה מלאכותית? וואלה! סלבס טכנולוגית

אחרי שהראפר ומעצב האופנה קניה ווסט פרסם את ההתנצלותו אתמול (ד'), שנכתבה בעברית, הרשת געשה בעקבות הניסוח שכנראה לא נבדק על ידי אדם שדובר עברית ואולי לא נבדק על ידי אדם בכלל, אלא בעזרת הטכנולוגיה שקיימת כמעט בכל מכשיר.

אחרי ביקורות והאשמות רבות, ב- TMZ בדקו מול סורק בינה מלאכותית את רמת ההתאמה של הטקסט למשפטים שה- AI נוטה להשתמש בהם, ונמצא שיש התאמה של לא פחות מ- 85 אחוזים, בזכות שימוש במשפטים כמו: "מתנצל בכנות", זה לא היה כוונתי לפגוע", ו- "לקדם אחדות", שנפוצים בטקסטים של הבינה המלאכותית. השאלה שנותרה היא מה הוא ביקש מהצ'אטבוט כדי להביא לביזיון הזה?

כזכור, לפני הניסיון העלוב של הראפר לקבל את סליחת העם היהודי, הוא התחיל במסע יחסי הציבור לאלבום החדש שלו, שכולל שיר בו הוא אומר: "איך אני יכול להיות אנטישמי? בדיוק זיינתי כלבה יהודיה". כמובן שהמשפט האנטישמי הסעיר אנשים רבים ברחבי העולם אבל ווסט לא הסתפק בלפגוע רק במיעוט אחד.

במסיבת ה- "Vultures Rave" בו ניגן לראשונה את האלבום החדש שלו "Vultures" שכולל את אותו השיר שהפך ידוע לשמצה, עלה ווסט בלבוש שמזכיר את מדי ארגון הטרור הרצחני הקו קלוקס קלאן, שידועים גם בתור ה- KKK, כשההבדל היחיד הוא צבע הלבוש שהיה שחור במקום הלבן המוכר.

רק לאחרונה שחרר אמירות אנטישמיות חדשות מהניילונים, בהן האשים את היהודים בלוס אנג'לס שהם שולטים שולטים בבנקים, בתי החולים ובתי הספר בעיר המלאכים. בנוסף, הוא גם צעק: "ישו, היטלר, יה! תמצאו להם נותן חסות". אפשר לנסות להתנחם בכך שהוא אמר שאם דונלד טראמפ ירוץ פעם נוספת לנשיאות הוא לא יתמוך בנשיא לשעבר.

וואלה! סלבס מחכה ליום שבינה מלאכותית תחליף אותה ותוריד עול.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully