וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שמייגן רחוקה: קייט מידלטון עשתה סולחה בין הנסיך וויליאם לנסיך הארי

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 18:15

טקס ההלוויה של הנסיך פיליפ התחיל כששני הנסיכים המסוכסכים, וויליאם והארי, עוד צעדו כאשר בן דוד מפריד בינם - אבל הסתיים בשיחה בוגרת בין השניים שתועדה במצלמות, בעזרתה האדיבה של קייט מידלטון. וגם: מה בדיוק מייגן מרקל עשתה בזמן הטקס? וואלה! סלבס מפשירה

בווידאו: הנסיכים וויליאם והארי תועדו משוחחים במהלך ההלוויה של הנסיך פיליפ/צילום: רויטרס

אומרים שזמנים קשים הם אלה שבאמת מחברים בין אנשים, כך שהעולם ציפה לתמונה משותפת של הנסיך וויליאם (או, הבכור והזועם) לאחיו הקטן, הנסיך הארי (האדמוני עם התלונות) מהלוויית סבם, הנסיך פיליפ, שנערכה אתמול (שבת). אבל מי חשב שלאיחוד המרגש בין האחים המסוכסכים, זה שאפילו תועד מול המצלמות - תגרום דווקא רעייתו המושמצת של האח הבכור, קייט מידלטון... ועוד שהכל יקרה בשעה שאשתו של הארי, מייגן מרקל, נמצאת כל כך רחוק באמריקה?

אז זהו, שטקס הפרידה המלכותי מבעלה של המלכה אליזבת' שנערך אתמול בווינדזור שבאנגליה, סיפק לפחות רגע אחד שכנראה היה מעלה חיוך על פניו של מנוח: שיחה מצולמת בין האחים שלא ראו אחד את השני למעלה משנה - עוד מאז שהארי ומייגן עזבו את תפקידם הרשמי במשפחת המלוכה בתחילת 2020 - ועל פי השמועות לא שוחחו מאז שנודע שהג'ינג'י התראיין עם אשתו לאופרה ווינפרי, שם השניים טינפו על כל מה שקרה בתקופה שלפני עזיבתם.

רכלו על האיחוד של וויליאם והארי גם באינסטגרם

הנסיכים וויליאם והארי צועדים במהלך טקס ההלוויה של הנסיך פיליפ , 17 באפריל, 2021. רויטרס
במסע ההלוויה הפרידו בינם. הנסיך וויליאם, הנסיך הארי והחוצץ האנושי, פיטר פיליפס/רויטרס
הנסיך הארי, הנסיך וויליאם בהלווית הנסיך פיליפ. GettyImages
יצליחו לשקם את הקשר? וויליאם והארי/GettyImages

בתחילת ההלוויה עוד נראה שאיש לא באמת סולח לדוכסים מסאסקס על הריאיון ששודר בחודש שעבר, בו עלו טענות לגזענות מצד משפחת המלוכה הבריטית, טענות על הזנחה והחלטות לרעתם של מייגן והארי, שלדבריהם גרמו להם לעזוב לטובת החיים באמריקה. על פי השמועות, וויליאם דרש שבן דודם של האחים המסוכסכים, פיטר פיליפס, יפריד בינם כשיצעדו מאחורי הארון בדרך לכנסייה - כאשר יודעי דבר ריכלו על כך שאיש מבני המשפחה לא פגש או בכלל פנה אל הארי בשבוע שבו שהה באנגליה לפני הטקס.

עם זאת, כשהאירוע המתועד הסתיים, נדמה שזו הדוכסית מידלטון שהחליטה להפשיר את היחסים הצוננים בין האחים הקרובים לשעבר. זה קרה כשהחלה לשוחח עם הארי (36) בזמן שצעדו מול המצלמות בסיום הלוויה, רק שאז פנתה גם לבעלה (38) שיצטרף לשיחה - וכמה רגעים אחר כך לקחה צעד אחורה והשאירה את שני המסוכסכים להשלים בינם לבין עצמם, בשיחה שנראתה רגועה בהחלט. זאת מלכה לעתיד!

הנסיך הארי, הנסיך וויליאם בהלווית הנסיך פיליפ. טוויטר, SKY news, צילום מסך
מפטפטים. הנסיך וויליאם, הארי וקייט מידלטון/צילום מסך, טוויטר, SKY news
הנסיך הארי, הנסיך וויליאם בהלווית הנסיך פיליפ. טוויטר, SKY news, צילום מסך
"בנים, יש לכם המון על מה לדבר"/צילום מסך, טוויטר, SKY news

בעוד שהיום אנשי הארמון מרכלים על כך שהאחים כנראה "להוטים לבלות יחד כמשפחה, באותו אזור זמן לשם שינוי" - מה אשתו של הארי, מייגן, תגיד על הפיוס המשפחתי שנערך במרחק אוקיינוס ממנה? בשעה שבה נערכה ההלוויה של סבו של בעלה, מרקל ההריונית שהתה בקליפורניה וצפתה בה מהבית "בהמלצת הרופא שלה" (או כדי לא למשוך לעברה את כלללל תשומת הלב, כפי שחבריה מגלים).

"מייגן עצובה מאוד, זה אובדן של בן משפחה גם עבורה. היא התקרבה מאוד למלכה ולנסיך פיליפ, זו ככל הנראה הייתה מערכת היחסים הקרובה ביותר שלה בתוך המשפחה", שיתפו יודעי דבר מטעמה של מרקל. אלה שגילו לצהובונים הבריטיים שהדוכסית גם כתבה פתק בכתב ידה שהוצמד לזר פרחים שיונח על קברו של פיליפ.


וואלה! סלבס תתפייס עם אחותה רק אחרי שתחזיר לה את בן הזוג שגנבה לה, מיקו מהפיצרייה.

עוד בוואלה!

"הנסיך הארי כבר שוקל להתגרש ממייגן מרקל"

לכתבה המלאה
הנסיך הארי בהלווית הנסיך פיליפ. GettyImages
בדד. הנסיך הארי בהלוויה המלכותית של סבו, פיליפ/GettyImages
קייט מידלטון הלוויה הנסיך פיליפ. GettyImages
שוחרת שלום. קייט מידלטון במהלך ההלוויה/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
נותרה לצפות בטקס מהבית בקליפורניה. מייגן מרקל עם הנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully