וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריון מתקדם? הסיבה האמיתית שבגללה מייגן מרקל לא תשתתף בהלוויית הנסיך פיליפ

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 12:03

ימים ספורים אחרי מות בעלה של המלכה אליזבת, הנסיך פיליפ - הנכד שעזב לאמריקה, הנסיך הארי, כבר הגיע לממלכה המאוחדת לקראת ההלוויה בלי אשתו ההריונית, מייגן מרקל. בעוד שטענו שמדובר בהמלצת הרופא שלה, חבריה של הדוכסית חושפים סיבה שונה לחלוטין. וואלה! סלבס ש.ק.ר

בווידאו: הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת, הלך לעולמו בגיל 99/צילום: רויטרס

מאז מותו של הנסיך פיליפ, מי שהיה בן הזוג של המלכה אליזבת השנייה יותר מ-70 שנים, בסוף השבוע האחרון - עלו הרבה השערות ותהיות סביב נכדו של בן המלוכה המנוח, הנסיך הארי ואשתו האוהבת, מייגן מרקל: האם יגיעו לחלוק כבוד אחרון לסבא, מה יעשו בעקבות הריאיון השערורייתי שאחריו עוד לא פגשו את הפמילייה ואיך מרקל ההריונית תטוס מלוס אנג'לס ללונדון, בצל מגיפת הקורונה והיחס שלו זכתה לטענתה מהרויאלס.

אז זהו, שהארי כבר הגיע לאנגליה, שם הוא שוהה כעת בבידוד מחייב (בכל זאת, מגיפה עולמית), כשהוא ללא רעייתו. הסיבה הרשמית? הרופא של מייגן המליץ לה להישאר בבית, בגלל מצבה המיוחד והעובדה שהיא נושאת ברחמה ילד שני מהנסיך. אבל הסיבה להימנעות שלה מהביקור על פי מקורבים למרקל, שהגיעה לצהובונים כמובן, אחרת לחלוטין.

רכלו על משפחת המלוכה הבריטית גם באינסטגרם

הנסיך פיליפ, מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
היה בינם קשר מיוחד? הנסיך המנוח פיליפ לצד מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages
הנסיך פיליפ, מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
דווקא חיבבו זה את זו. פיליפ ומייגן/GettyImages

מתברר שהדוכסים מסאסקס, שהעניקו בחודש שעבר ראיון חושפני ראשון מאז שפרשו לטובת חיים נפרדים מאלה של המשפחה השולטת באנגליה והסעירו את העולם - התלבטו האם הם יכולים להגיע יחד לטקס ההלוויה והאבל שיערכו בימים הקרובים, עם מות בעלה של המלכה בגיל 99. עם זאת, דווקא בעקבות הספיישל הטלוויזיוני שערכו עם אופרה, נטען ש"מייגן פשוט לא רוצה לתפוס את כל תשומת הלב, להיות מרכז העניינים, כפי שהיה קורה אם הייתה מגיעה להלוויה". או לפחות זה מה שמספרים חבריה בקליפורניה.

"מייגן והדוכס מאדינבורו העריכו מאוד אחת את השני", הוסיפו המקורבים, "היה לשניים קשר מיוחד, היא פשוט העריצה אותו", הוסיפו. בעוד שמרקל בחודש השישי להריון, לטענת יודעי הדבר "המטרה העיקרית שלה היא לתמוך בנסיך הארי, כך שהשאירה לו את ההחלטה אם להצטרף אליו לביקור האבל או לא". עוד הוסיפו ש"מייגן יודעת שמדובר באחת מתקופות האלה שבהן המשפחה צריכה לשים את חילוקי הדעות בין חבריה בצד ולהתאחד. היא אמרה שזה מה שהנסיך פיליפ היה רוצה ושהיא מוכנה לסלוח ולהתקדם".

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
למלכה יש כוח להתעסק איתם? הדוכסים מסאסקס עם אליזבת השנייה/GettyImages

בעוד שלדעתה של מייגן זה בדיוק הזמן של בעלה לתקן את יחסיו עם אביו, הנסיך צ'ארלס ואחיו, הנסיך וויליאם, היא יודעת שמערכת היחסים שלה עצמה עם המלכה אליזבת לא תיפגע בגלל העדרה. במקביל, הפרינס הג'ינג'י כבר נמצא כאמור בבידוד באנגליה (לראשונה מאז מרץ 2020), כך שבת המשפחה הראשונה שפגש הייתה בת הדוד הקרובה שלו, הנסיכה יוג'יני, שחיה בפרוגמור קוטג' - הבית שבו הוא גר במשך חודשים ספורים עד שעזב לטובת אמריקה.


וואלה! סלבס לא רוצה למשוך את תשומת הלב במסעדת "אכול כפי יכולתך", אבל לא מצליחה להתאפק. היא רוצה הכלללל.

עוד בוואלה!

"הנסיך הארי כבר שוקל להתגרש ממייגן מרקל"

לכתבה המלאה
הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת, 13 במרץ 2015. AP
אבלה. המלכה אליזבת עם פיליפ/AP
הנסיכה יוג'יני, הנסיך הארי. GettyImages
כבר פגשה את בן הדוד. הנסיך הארי עם בת הדוד, הנסיכה יוג'יני/GettyImages
מייגן מרקל המלכה אליזבת. GettyImages
"אני אראה לך מה זה תשומת לב!". המלכה אליזבת עם מייגן מרקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully