וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך פיליפ - כל השערוריות הגדולות בחייו

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 11:36

הבוקר הרכינה הממלכה הבריטית את ראשה זאת לאחר היוודע מותו של הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה המכהנת - אליזבת' השנייה. אך נראה שחייו הנוצצים סיפקו לא מעט כותרות עבור הצהובונים. קבלו את השערוריות הגדולות בחייו של דוכס אדינבורו. וואלה! סלבס ממלכתית

בווידאו: הנסיך פיליפ, בעלה של המלכה אליזבת, הלך לעולמו בגיל 99/צילום: רויטרס

הממלכה הבריטית באבל: היום, לאחר שסבל לא מעט ואף אושפז מספר פעמים בתקופה האחרונה - הלך לעולמו בעלה של המלכה אלזיבת' השנייה, הנסיך פיליפ, והוא בן 99. "בצער רב, הוד מלכותה המלכה מכריזה על מותו של בעלה האהוב, הוד מעלתו הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורו", מסר הארמון בהצהרה. "הוד מעלתו הלך הבוקר לעולמו בשלווה בארמון ווינדזור. הכרזות נוספות יימסרו בהמשך. משפחת המלוכה מצטרפת לאנשים ברחבי העולם ומתאבלת על לכתו".

חייו של פיליפ התפרסו על פני כמאה שנות היסטוריה אירופית והוא עמד בראש מאות ארגוני צדקה, הקים תכניות לקידום פעילויות בקרב תלמידי בתי ספר ושיחק תפקיד מרכזי בגידול הילדים. במרוצת חייו, תדמיתו של פיליפ השתנתה מזו של אתלט חתיך ונמרץ לזו של אדם שחצן, עקשן ולא רגיש. ועם זאת, חייו של הדוכס אדינבורו לא היו משעממים, שלא לומר צבעוניים ומלאי שערוריות.

הדוכס השובב מאדינבורו

הנסיך פיליפ 
22 ביולי 2020. רויטרס
הנסיך פיליפ 22 ביולי 2020/רויטרס

פיליפ, כך טענו לא מעט מקורביו ומקורות יודעי דבר, הרגיש תמיד כמי שחי בצילה של המלכה וכאחד שלא מתייחסים אליו ברצינות, זו אולי הסיבה לכך שחיפש את הערכתו אצל נשים שונות וצעירות. לא פעם נקשר שמו של הנסיך המסוקס בשמן של נשים צעירות, יפות ואריסטוקרטיות. באחד הראיונות התבקש פיליפ לתת את תגובתו לשמועות ואמר: "איך אני יכול לבגוד? יש בסביבתי בלש צמוד יום ולילה מאז 1947". ועם זאת, גם בסדרה "הכתר" נזרקים לא מעט רמזים על רומנים שניהל, שאחד מהם הוא עם הבלרינה המפורסמת גלינה אולנובה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

הנסיך הוא עירום?

המלכה אליזבת והנסיך פיליפ לאחר ההודעה על אירוסיהם, יולי 1947. AP
המלכה אליזבת והנסיך פיליפ לאחר ההודעה על אירוסיהם, יולי 1947/AP

באחד הפרקים של הסדרה המדוברת, מתייחסים לסוגיה: האם הנסיך פיליפ הוא אותו בחור שנתפס עירום במסיבה שהתנהלה במועדון היוקרתי אותו ייסד? בשנות ה-60 המוקדמות, התפרסמה תמונה בעיתונים הבריטיים בה נראה אדם עומד עם גבו אל המצלמה כשהוא עירום ומגיש משקאות לחבריו במועדון האקסקלוסיבי. רבים טענו כי מדובר בבעלה של המלכה אלזיבת' אך אף אחד לא הצליח לאשר את הטענה כי המלך הוא עירום.

מי נתן לך רישיון?

התאונה של הנסיך פיליפ/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

אך שמו של הנסיך השרלטן נקשר לא רק בפרשיות מין כי אם גם בעבירות תנועה, זאת לאחר שב-2019, כשהוא בן 97, היה מעורב פיליפ בתאונת דרכים כשפגע ברכב אחר והתהפך עם רכבו. ברכב השני, מלבד הנהג, היו אדם מבוגר, ששבר את מפרק היד, ותינוק בן תשעה חודשים. פיליפ חולץ ופונה לארמון, רק בשביל שצלמי הפפראצי יתפסו אותו יומיים אחרי שוב מאחורי ההגה. שלושה שבועות לאחר מכן כבר יצאה הצהרה מהארמון כי הדוכס החליט לוותר על רישיון הנהיגה שלו.

מי מתעסק עם מדונה?

מדונה. GettyImages
מדונה/GettyImages

מילא רומנים, בגידות ותאונות דרכים, אבל נראה שהדבר שהדוכס הכי הצטיין בו היו פליטות הפה שלו - בין אם זה מול ילידים מקומיים בארצות עולם שלישי או מנהיגים מדופלמים שהיו צריכים לבלוע את הצפרדע אל מול בעלה של המלכה, אבל מעל כולן ניצבות פליטות הפה שלו אל מול הסלבס אותם פגש. כך כשהופיע אלטון ג'ון אל מול המשפחה המלכותית, נשמע פיליפ אומר: "הלוואי והוא היה מכבה את המיקרופון". מילא אלטון, אבל מי מעז להתעסק עם המלכה האם, ולא אליזבת', אלא המלכה האמיתית - מדונה! מקורבים מספרים שהדוכס המעונב לא ממש אהב את העובדה שמדונה היא זו שנבחרה לשיר את שיר הנושא בסרט "ג'יימס בונד" ב-2002 ותהה בקול: "אנחנו נזדקק לאטמי אוזניים?".

וואלה! סלבס מעולם לא חשבה שיש מישהו יותר שובב ממנה. היא טעתה.

המלכה אליזבת בניו יורק. AP
נוח על משכבך בשלום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully