וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החשיפה של מייגן והנסיך הארי - חושבים שמשפחת המלוכה באמת גזענית?

12.3.2021 / 1:39

הדברים שנאמרו בריאיון החושפני של הנסיך הארי ומייגן מרקל - שעזבו את תפקידם הרשמי במשפחת המלוכה הבריטית לטובת אמריקה - ממשיכים לעורר הדים. המלכה אליזבת' חותרת לפיוס, הנסיך וויליאם טוען שידבר עם אחיו, אבל וואלה! סלבס רוצה לדעת: אתם מאמינים שהם גזענים? בחרו

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

אם חשבתם שבמעבר של הצמד המלכותי הבריטי, הנסיך הארי ומייגן מרקל, ממולדתו של הפרינס ללוס אנג'לס הרחוקה, הם בעצם רוצים שכולם יניחו להם לנפשם... נדמה שהריאיון החושפני שהעניקו השבוע לאופרה ווינפרי, הוכיח אחרת.

השיחה המצולמת שהפכה לנושא השיחה החם ביותר ברחבי העולם, כללה פטפוטים על החיים הקשים שהאנגלים עשו למייגן, טענות על היחס הרודף של התקשורת כלפיה וההצהרות הכנות על הקשר הרופף שלו עם בני משפחתו. אבל, הרגע המסעיר ביותר היה הגילוי לפיו אחד מבני המשפחה עסק בשאלת צבע עורו של בנם הבכור של השניים, ארצ'י, כאשר האצבע המאשימה של הסקרנים הופנתה לעבר אביו של הארי, הנסיך צ'ארלס.

רכלו על השערורייה סביב הנסיך הארי ומייגן גם באינסטגרם

שערורייתי? גובל (או קצת יותר) בגזענות מצד אלה שגידלו וליוו את הנסיך האדמוני? אז זהו, שבימים שאחרי השידור הציבור הבריטי הזדעזע, המלכה אליזבת פרסמה מסר מפויס והדעות סביב מה שנאמר בראיון על ידי הדוכסים מסאסקס חלוקות, במיוחד כאשר אחיו יורש העצר, הנסיך וויליאם, טען באירוע פומבי שהמשפחה "כלל לא גזענית".

הנסיך הארי ומייגן מרקל מתראיינים לאופרה ווינפרי. רויטרס
טענות קשות. הנסיך הארי ומייגן מרקל בראיון עם אופרה ווינפרי/רויטרס
המלכה אליזבת' נושאת את הנאום המסורתי של חג המולד לאזרחי בריטניה, שברקע מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה בממלכה. 25 בדצמבר 2020. רויטרס
תדבר עם הנכד האדמוני. המלכה אליזבת/רויטרס
הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
ממש לא גזענים! הנסיך וויליאם וקייט מידלטון עם הנסיך הארי ומייגן/GettyImages

אחרי שקיבלתם את גרסת שני הצדדים, רשמית יותר או פחות, כך שהספקתם לעכל ולהירגע: וואלה! סלבס רוצה לשמוע מה דעתכם. אתם באמת מאמינים שבשנת 2021 משפחת המלוכה הבריטית נהגה בגזענות כלפי בת משפחתם, הנין של המלכה המכובדת אליזבת? יכול להיות שהדברים של הדוכסים מייגן והארי הוגזמו או הוצאו מפרופורציות רק על מנת לעורר כלפיהם אהדה? אולי השניים "תפסו טרמפ" על הלך הרוח הציבורי ופשוט הציגו טענות ברוח התקופה? אתם בוחרים ומביעים את דעתכם.

הרויאלס גזענים או פתוחים ומקבלים? למי אתם מאמינים:

הנסיך הארי ומייגן. אחרת לא היו עוזבים!
שאר חברי המשפחה, שנראים הכי סובלניים
860 משתתפים
הנסיך צ'ארלס ורעייתו קמילה מגיעים לבית החולים בלונדון, שבו ילדה קייט מידלטון. 23 ביולי 2013. רויטרס
זו אשמתו? הנסיך צ'ארלס עם קמילה/רויטרס
הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
"אין מצב שאנחנו גזענים!". הנסיך וויליאם עם הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully