וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך וויליאם "זועם והמום" בגלל הראיון של הנסיך הארי ומייגן, ש"לא מכבד את המלכה"

21.2.2021 / 10:53

מה דיאנה הייתה אומרת? בבריטניה מדווחים שיורש העצר, הנסיך וויליאם, "עצוב ומופתע" ממעשיו ה"לא מכבדים" של אחיו הקטן, הנסיך הארי, כלפי המלכה אליזבת והממלכה - בעיקר סביב הראיון החושפני שהוא ומייגן מרקל צילמו בסתר. לדעתו, "התנהלותם מרגיזה". וואלה! סלבס אחויה

הנסיך וויליאם שותה בפאב אנגלי, אחרי ההקלות במגבלות הקורונה בבריטניה/(רויטרס)

נדמה שהקרע בין האחים המלכותיים הקרובים (לפחות בעבר), הנסיך וויליאם והנסיך הארי, רק מעמיק: בממלכה המאוחדת מדווחים שהאח הבכור ויורש העצר וויליאם, מאוכזב, זועם והמום בגלל התנהגותם של הארי ורעייתו ההריונית, מייגן מרקל - גם אחרי שוויתרו על תפקידם המלכותי - בדגש על הריאיון החושפני שבחרו להעניק בארצות הברית לאופרה ווינפרי.

לדברי אנשי הארמון, האח הבכור מרגיש שפרישתם מתפקיד רשמי בממלכה המאוחדת וההצהרה שמסרו אחרי שנודע כי לא ישובו לייצג את המלכה אליזבת, הייתה "מרגיזה, חסרת כבוד כלפי המלכה ומעליבה ממש". עוד הוסיפו, שוויליאם מרגיש שנימת התגובה של הזוג, בה השניים טענו כי "השירות שלהם הוא אוניברסלי" (שפורסמה דקות ספורות לאחר הכרזתה הרשמית של השליטה), הייתה לא פחות מ"מזלזלת".

רכלו על הקרע בין הנסיך וויליאם להארי באינסטגרם

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
מתיחות וזעם. הנסיך וויליאם עם הנסיך הארי/GettyImages
הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
כבר ממש, ממש לא מסתדרים. וויליאם והארי עם מייגן מרקל וקייט מידלטון/GettyImages

"זה הקרע הכי חמור בין השניים, הם לא היו מסוכסכים ככה כבר שנים", ריכלו יודעי דבר במשפחת המלוכה, "ווילאם לא מבין איך זה שבזמן שסבא של הארי, הנסיך פיליפ בן ה-99, מאושפז בבית החולים, הוא ומייגן צילמו בסתר את הריאיון שלהם עם אופרה בלוס אנג'לס". עוד הוסיפו שהנסיך הבכור מרגיש שנוסף עליו לחץ בגלל פרישתו של הארי מהחיים כבן מלוכה, כך שוויל נותר "עצוב ומזועזע עד עומק לבו... הוא נסער מאוד ממה שקרה".

לדברי מקורות בארמון, משפחת המלוכה כולה הזדעזעה אחרי הודעת המלכה על פרישתם הרשמית של מייגן והארי מחיים כבני משפחה בתפקיד, כיוון שלא ציפו כלל לתגובה חוזרת מהדוכסים מסאסקס. "אל תזלזל בכבוד של סבתא שלך, הארי. אתה לא עונה למלכה בחזרה - זה פשוט לא משהו שראוי לעשות", אמר חבר מרכזי במשפחה המפורסמת.

עוד בוואלה!

נסיך או נסיכה? מה לדעתכם יש למייגן מרקל בבטן

לכתבה המלאה

"המשמעות של להיות חבר במשפחת המלוכה הבריטית היא להקדיש את חייך לשירות הציבור, לא לשרת את עצמך או לצלם סרט דוקומנטרי לנטפליקס", הוסיף, "אם שירות ציבורי אינו המטרה העיקרית שלך, אבל הכנסת המון כסף לחשבון הבנק כן, פשוט לא תוכל יותר לייצג את המלכה, שפועלת למען העם מאז שהיא בת 21".

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
"אחי, איך יכולת לעשות את זה לסבתא?"/GettyImages

לא ברור מה אמם המנוחה של השניים, הנסיכה דיאנה, הייתה חושבת על הכל - אבל לדברי חבר משותף של הנסיכים, "ברגע שוויליאם יצליח להתגבר על הכעס שנוצר בגלל איך שהדברים עם הארי קרו, הוא יתחיל להתמודד עם היעדרותו של אחיו הקרוב מחייו... הם חלקו הכל במרבית חייהם, בין אם משרד מקצועי, הגיעו לאירועים ותמכו בארגוני צדקה, ערכו פגישות יחד ועשו הרבה כיף משותף בדרך. הוא יתגעגע אליו".

חבר אחר של הנסיכים, אם תהיתם, טוען שהכל עדיין טרי מדי, אבל מעריך שהיחסים של השניים ישתקמו ביום מן הימים. "העתיד של וויליאם השתנה עכשיו, כשאחיו לא בתפקיד רשמי בגלל שבחר בזה. לא קל לו לקבל את זה".


וואלה! סלבס מציעה מפגש על כוס תה. ואם לא, מישהו מזמין אותה?

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
התראיינו בסתר. הנסיך הארי עם מייגן/GettyImages
הנסיך וויליאם מבקר בפאב אנגלי שנפתח אחרי סגר קורונה. GettyImages
"די, אין לי כוח אליו". פרינס וויליאם/GettyImages
הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
בזמנים חברותיים יותר. הנסיך הארי והנסיך וויליאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully