וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי חוזר לאנגליה ל"שיחת נזיפה עם המלכה אליזבת"

11.10.2020 / 11:00

הנסיך הארי ומייגן מרקל העבירו חודשים של ניתוק ממשפחת המלוכה באנגליה - אך בקרוב זה ישתנה כשהפרינס יטוס בחזרה למולדתו, במהלכה יערוך שיחה שיודעי דבר מגדירים כ"קשה" עם סבתו בת ה-94, המלכה אליזבת. וואלה! סלבס לה פמילייה

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

ישנם תפקידים מלכותיים מחייבים כמו זה של השליטה הבריטית, המלכה אליזבת. יש כאלה שמצליחים לחמוק מהם, כמו שעשה הנסיך הארי יחד עם רעייתו, מייגן מרקל. אבל גם יש קשרי משפחה, שלשמחת אחדים ולצערם של אחרים, אי אפשר לנתק - כך שבקרוב, סבתא ליזי תפגוש את הנכד הג'ינג'י שלה... במה שצפוי להפוך לשיחת נזיפה לא כיפית בכלל.

על פי הדיווחים בממלכה, פרינס הארי יגיע בקרוב למולדתו האנגלית לראשונה מאז עזב אותה עם משפחתו אחרי הוויתור על "המחויבויות המלכותיות". זאת, על מנת לערוך פגישה אישית עם המלכה, שככל הנראה זועמת על כמה החלטות שקיבל כשהיה הרחק בלוס אנג'לס. מלחיץ!

רכלו על השיחה של הנסיך והמלכה באינסטגרם

מייגן מרקל הנסיך הארי דרום אפריקה. GettyImages
םאן באל.איי? הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages
המלכה אליזבת. GettyImages
לא תהייה חביבה איתו. המלכה אליזבת/GettyImages

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח כי הארי בן ה-36, יתעופף ללונדון, כך שעובדי ביתו הקודם (קוטג' פרוגמור, שבבעלות משפחת המלוכה) קיבלו הוראה להיערך לקראת שובו למקום, שם ישהה בשעה שיבקר במולדתו.

בעוד שלא ידוע אם אשתו האוהבת מייגן ובנם ארצ'י יצטרפו לביקור, יודעי דבר מגלים שבין השאר, הנסיך יפגוש את אליזבת בת ה-94, שעל פי הציפיות "תנזוף" בו בעקבות המסר הדומוקרטי שהדוכסים מסאסקס העבירו לקהל האמריקאי. הכל, כיוון שהקריאה שלהם לצאת ולהצביע בבחירות לנשיאות ארצות הברית, נתפשה כקריאה לעודד הצבעה לצד הדמוקרטי ועל פי ההערכות פגעה אישית בנשיא טראמפ ובמפלגה הרפובליקנית, בעוד שמשפחת המלוכה תמיד הקפידה להישאר ניטרלית בכל הנוגע לפוליטיקה מקומית ועולמית.

עוד בוואלה!

מייגן מרקל שוקלת להתמודד לנשיאות ארצות הברית

לכתבה המלאה

"הארי ומייגן שרפו המון גשרים עם המשפחה, חלקם כנראה לא ניתנים לתיקון, אבל לא נראה כאילו זה אכפת להם", סיפרו מקורות בארמון, "מה שגרם לשגריר הבריטי בארצות הברית לבקש מהארמון להורות להם לשתוק, או לוותר על הזכויות המלכותיות שלהם ועל הוויזה הדיפלומטית של הנסיך בארצות הברית".


וואלה! סלבס ננזפה על ידי סבתא שלה כשסיימה את כל הבונבוניירה שהביאה לה לחג תוך שלוש דקות.

ברכת חג המולד של הנסיך הארי ומייגן מרקל. טוויטר, צילום מסך
בלי פוליטיקה פליז. הארי, מייגן וארצ'י/צילום מסך, טוויטר
הנסיך הארי. GettyImages
מוכן לזניפה? הנסיך/GettyImages
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
מישהי לא מרוצה... הנסיך הארי, מייגן מרקל והמלכה אליזבת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully