וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ומייגן מרקל "נהנו ממתנות חינם בשווי מיליונים"

23.8.2020 / 13:09

מסיבות בעלות מאות אלפי דולרים, טיסות פרטיות ברחבי הגלובוס, הנחה עצומה על שכר הדירה ואפילו מפיצי ריח - הספר על הנסיך הארי ומייגן מרקל חושף את רשימת הפינוקים שלהם זכו בני הזוג המלוכתי בשנים שבהן הם יחד, מבלי לשלם. השווי? מיליוני דולרים. וואלה! סלבס חסכנית

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

נסיעות מעבר לים על חשבון הבית, שקיות מתנה מלאות במוצרי חשמל וקוסמטיקה בשווי מאות ואלפי דולרים, מטוסים פרטיים, בגדי מעצבים נחשקים - היפים, העשירים ובעיקר המפורסמים בכל רחבי העולם נהנים ממתנות והטבות, בין אם מחבריהם המעושרים ובין אם מחברות מסחריות שרוצות לקדם את עצמן, על חשבון הבית (או בגלל הפרצוף המפורסם שמקבל אותן ומפרגן). אבל מה לגבי בני מלוכה, או לייתר דיוק, אחד החברים המדוברים במשפחת המלוכה הבריטית ואשתו הדוכסית, שחסכו פאונד, שניים, או מיליון, כי קיבלו מתנות בשווי אסטרונומי?

על פי עדויות שמובאות בספר הביוגרפי החדש על מערכת היחסים של הנסיך הארי ומייגן מרקל - "Finding Freedom" - מתברר שבני הזוג ה"בעייתי" מאנגליה לא רק חובבי חינם, על חשבון מישהו אחר ששילם, אלא זכו להטבות בשווי של מיליונים, כאלה שכללו דברים שהמלכה אליזבת' לא הייתה מעיזה לחלום עליהם. הו, הבושה!

רכלו על המתנות של מייגן והארי גם באינסטוש

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
"מאמי, מי משלם על זה?". מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

לא יאמן, אבל ההטבות קרו כבר בלילה של הדייט הראשון בין הארי למייגן - אז השחקנית שהתה במלון יוקרה בבעלות חברה טובה (לשעבר), בסוויטה שעלתה ב-2016 כשהכירו כ-540 דולר ללילה. בהמשך, כשטסה אליו, חברה אחרת השאילה לה מטוס כדי שתוכל להגיע לאהובה המלכותי שבלונדון בפרטיות, שי בשווי של 65,000 דולר לכיוון (!). הטיסות, המשיכו גם כשמייגן חגגה את מסיבת הרווקות שלה בניו יורק, אז הגיעה לעיר באדיבות החברים ג'ורג' ואמל קלוני, שבהזדמנות אחרת הטיסו אליהם את בני הזוג לחופשה באיטליה על חשבונם.

עוד בוואלה!

הארי ומייגן רכשו אחוזה מטורפת במחיר לא הגיוני

לכתבה המלאה

אם תהיתם, ביום החתונה של הדוכסים מסאסקס, חברת אביזרים יוקרתיים לבית סיפקה לזוג עשרות מפיצי ריח במחיר של 170 דולר לאחד, שפוזרו בקתדרלת "סיינט ג'ורג'" על חשבון הבית, רק כי מייגן לא אהבה את הריח הטחוב שבמקום. אל ירח הדבש טסו באדיבות חבר מעושר אחר, כשמתברר שגם מסיבת טרום הלידה של מייגן, עלתה כ-400,000 דולר, שמרקל ממש לא שילמה מכיסה.

עוד? הפופסטאר אלטון ג'ון הטיס את מייגן והארי לריביירה הצרפתית במטוסו הפרטי כדי שיוכלו לבלות יחד, את הבית המשפחתי ששכרו בקנדה, לשם הגיעו אחרי הפרידה מהממלכה הבריטית, קיבלו בנחה של לפחות 50% אחוז מהמחיר, שעומד על כ-100,000 דולר לחודש.

מייגן מרקל. GettyImages
חובבת מתנות. מייגן מרקל/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
הטבות המעמד, או משהו. הארי ומייגן/GettyImages

שווי המתנות והפינוקים שהורעפו על מייגן והנסיך הג'ינג'י שלה מאז שהכירו, אי שם לפני כארבע שנים? בביוגרפיה, שאיתה השניים ככל הנראה לא שיתפו פעולה, טוענים שהסכום מגיע למעל לארבעה וחצי מיליון דולר (!!), שאותם בני הזוג המדובר חסכו, אבל גם לא פסלו, הדפו בנימוס בריטי או חשו שמשהו לא בסדר שקיבלו. עכשיו נראה, מה הגיסה קייט תגיד על זה?


וואלה! סלבס קיבלה ליום הולדתה האחרון עוגה חצי אכולה. לא נורא, העיקר הכוונה.

מייגן מרקל והנסיך הארי לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. AP
מעמד מסובסד? מייגן והנסיך הביום חתונתם/AP
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
"זאת אוהבת את החיים הטובים!"/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי משחק פולו. GettyImages
נשיקות. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully