וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוטי עם: ההפתעה הצנועה של הנסיך הארי ליום הולדתה של מייגן מרקל

9.8.2020 / 12:41

הדוכסים מסאסקס החליטו להתנתק ממשפחת המלוכה ותפקידיה - מה שאומר שגם את ימי ההולדת שלהם הם מציינים... בצניעות. למשל, הפתעה לא צפויה שהנסיך הארי ערך לאחרונה לכבוד אשתו, מייגן מרקל. וואלה! סלבס טופ שף

מייגן מרקל מקריאה לבנה ארצ'י סיפור/אינסטגרם

ילדה שחולמת לגדול ולהינשא לנסיך יום אחד, בטח מפנטזת על חגיגות של עושר ואושר - עוגות מפוארות, תכשיטים לרוב, מסיבות שכוללות הופעה של ביונסה וג'יי זי או איחוד של הספייס גירלז, שמלות ערב לצד חליפות טוקסידו, שמפניה וקוויאר לרוב. אבל מה קורה לנסיכה שבחרה לקחת את הפרינס שלה ולהתנתק ממשפחת המלוכה? אז זהו, שהנסיך הארי ציין בשבוע שעבר את יום הולדתה של רעייתו, מייגן מרקל, בהילולה שגם המילה "צנועה" תהיה גדולה מדי עבורה.

נכון, זו כנראה הייתה הפתעה ונכון, הבייבי שלהם, ארצ'י, בילה את הלילה אצל הסבתא ואמה של מרקל, דוריה, בלוס אנגל'ס. עם זאת, אחרי שתשמעו מה כללה החגיגה של הדוכסים מסאסקס (לשעבר?), תסכימו שהיא נחשבת לצנועה בכל קנה מידה, מתוקה אבל קצת משעממת, כמו המלכה אליזבת'.

רכלו על ההפתעה של הנסיך הארי למייגן באינסטגרם

מייגן מרקל. GettyImages
הפתעה לכבוד גיל 39. מייגן מרקל עם הנסיך הארי/GettyImages

מרקל, הגיעה בשבוע שעבר לגיל 39 אחרי כמה שנים של שערוריות, הריון ולידה, נתק משפחתי חסר תקדים ושלל עדויות על התנהגות לא הולמת שלה כלפי צוות הארמון, פלוס טענות על התנהגות לא ראויה של התקשורת הבריטית נגדה. נחמד להם בלוס אנג'לס, שעוד לא חזרה לתפקוד מלא כמו לפני סגר נגיף הקורונה? כנראה שמאוד, מספיק על מנת שהארי ילמד לבשל.

על פי מקורבים רכלנים, אחרי שבילו יום משותף עם הבייבי, מייגן הלכה לנוח בעוד שהנסיך הוא זה שעמל על מסיבה זוגית שבמרכזה ארוחת ערב שהכין במו ידיו (!). חשבתם שהפרינס לא יודע לחתוך מלפפון או לטגן חביתה? אז זהו, שככל הנראה זה הוא שבישל לה ארוחה בת שלוש מנות, שהסבתא דוריה עזרה בהכנות שלה, כאשר הבישולים הסופיים היו של הנסיך.

עוד בוואלה!

לא תאמינו כמה עולה הבית החדש של הארי ומייגן באל.איי

לכתבה המלאה

אז לא היו שם חברים או בני משפחה אחרים, כנראה שאת השמפניה ששתו (אם אבא צ'ארלס הלווה כסף עבור הבקבוק) לא חלקו עם אחרים ויכול להיות שהמנה הראשונה קצת נשרפה - אך בסוף הדינר, הג'ינג'י לא רק הגיש לאשתו קינוח, אלא גם תמונה ממוסגרת מרגשת של השניים, לצד שרשרת בעיצוב מיוחד שהארי הכין עבורה. חמוד, ממש כמו הזוג מהבית ממול.


וואלה! סלבס חגגה את יום הולדתה בארוחת בת שמונה מנות, כי פחות מזה והיא מרגישה בצום.

מייגן מרקל. splash
"למנה ראשונה צרבתי זוקיני חמצמץ". הדוכס מסאסקס מסביר/splash
מייגן מרקל בית קנדה לונדון. GettyImages
מרוגשת מהאירוע האינטימי? מרקל/GettyImages
הנסיך הארי בארמון בקינגהאם בלונדון 16 בינואר 2020. רויטרס
ללקק שפתיים. הנסיך הארי/רויטרס
מייגן מרקל. GettyImages
רציתם לבד? קיבלתם. הנסיך הארי ומרקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully