וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ומייגן מרקל נפרדים מהממלכה הבריטית

31.3.2020 / 9:58

אחרי לא מעט שמועות וקונספירציות, הארי ומייגן פרסמו פוסט באינסטגרם הרשמי שלהם, שבו נפרדו מהממלכה הבריטית ומהתושבים שלה: "אתם אולי לא תראו אותנו כאן". וואלה! סלבס מזילה דמעה כחולה

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

זהו, בסוף זה קרה! אחרי כל כך הרבה תקוות, שיחות, ניסיונות שכנוע ואפילו נזיפה מהמלכה הגדולה של הממלכה הבריטית - הנכד הג'ינג'י והמרדן, הנסיך הארי, אשתו מייגן מרקל והילד המתוק שלהם ארצ'י החליטו לעזוב סופית את אנגליה ולהיפרד מהעם בפוסט מרגש באינסטגרם בו הם דיברו בעיקר על המצב בעולם בעקבות וירוס הקורונה.

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
ביוש! מייגן והארי/GettyImages

"כפי שכולנו מרגישים, העולם ברגע זה נראה שביר בצורה יוצאת דופן. עם זאת אנו בטוחים שלכל אדם יש פוטנציאל והזדמנות לעשות את ההבדל - כפי שניתן לראות כעת ברחבי העולם, במשפחות שלנו, בקהילות שלנו ובאנשים בקו החזית - ביחד אנו יכולים להרים זה את זה לממש את מלוא ההבטחה הזו", כתב הזוג המלכותי והוסיף, "הדבר החשוב ביותר כרגע הוא הבריאות והרווחה של כל רחבי העולם ומציאת פתרונות לנושאים הרבים שהציגו את עצמם כתוצאה ממגפה זו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה. GettyImages
יגדלו אותו מחוץ לממלכה/GettyImages

הזוג המשיך והוסיף כי הם יעשו ככל שביכולתם לעזור, "בזמן שכולנו מוצאים את החלק שעלינו למלא בשינוי גלובלי זה ובשינוי הרגלים, אנו ממקדים את הפרק החדש הזה כדי להבין כיצד אנו יכולים לתרום בצורה הטובה ביותר", רגע לפני סיום, השניים היו חייבים לעקוץ וכתבו, "למרות שאולי לא תראו אותנו כאן, העבודה ממשיכה", ולסיום הודו לכולם וביקשו מהם לשמור על עצמם. בכל זאת, זוג מלכותי.

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה בסמס, חבל על הטרחה.

הנסיך הארי. אינסטגרם, צילום מסך
עוזבים אבל ממשיכים. ההודעה/צילום מסך, אינסטגרם
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
המלכה בהלם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully