וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנותקים? הנסיך הארי ומייגן מרקל חגגו למלכה אליזבת יום הולדת מרחוק

22.4.2020 / 11:11

שבועות ספורים אחרי שפרשו באופן רשמי מתפקידיהם המלכותיים באנגליה ועברו לחיות בלוס אנג'לס - הנסיך ואשתו ציינו את יום הולדתה ה-94 של המלכה אליזבת מרחוק ואז מיהרו לספר לעולם. התוצאה: הארי ומייגן שוב עברו החוקים המלכותיים הנוקשים. וואלה! סלבס זום

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

יש כאלה שטועים פעם אחת ומבקשים סליחה, שוגים פעמיים או שלוש וזוכים למחילה, אבל הנסיך הארי ומייגן מרקל - אלה שאחראים לבלאגן הנוכחי במשפחת המלוכה הבריטית אחרי שפרשו מתפקידיהם המלכותיים ונטשו לטובת אמריקה הרחוקה, על מנת לשמור על פרטיותם הרחק מלונדון - כנראה פשוט לא לומדים.

למה? כי גם כשהארי, מייגן והבייבי שלהם ארצ'י, ביקשו לעשות משהו נחמד לכבוד יום הולדתה ה-94 של השליטה הבלתי מעורערת, המלכה אליזבת, רק כדי לשמח את הסבתא אתמול (שלישי)... גרמו בסופו של דבר לכעס בארמון עם החוקים הנוקשים וההנחיות הברורות. ככה זה אצל השובבים האלה.

רכלו על הארי ומייגן באינסטגרם

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
מזל וברכה, סבתוש! הנסיך הארי ומייגן מרקל עם המלכה אליזבת/GettyImages

על פי הדוברים של בני הזוג השובב, השניים קיימו אתמול שיחת וידאו אישית עם המלכה לרגל היום המיוחד שלה, שבגלל בעיית הקורונה מצוין השנה בצורה שונה לחלוטין, כשהיא מבודדת מהעולם ולא זוכה להילולה ציבורית. ההתקשרות המרגשת בין ארמון המלכה לביתם החדש של מייגן והארי שבקליפורניה, כללה מלבד ברכות לבביות גם את הנין של אליזבת, ארצ'י, שאותו לא ראתה תקופה ארוכה.

עוד בוואלה!

הארי ומייגן מבטלים את חגיגות יום ההולדת של ארצ'י

לכתבה המלאה

התקשורת האנגלית העבירה בשנים האחרונות ביקורת על בני הזוג ופרסמה ידיעות לא מחמיאות, מה שהביא להחלטה של הדוכסים מסאסקס "לנתק את היחסים" עם כמה מהעיתונים ואתרי החדשות הגדולים במדינה. עם זאת, כלי התקשורת המוחרמים עשו לשניים "דווקא", כשבחרו להדגיש את העובדה שפרסום דבר השיחה האינטימית על ידי הארי ומייגן לא רק הופכת את הדרישה לפרטיות למגוחכת וסלקטיבית, אלא גם מהווה עבירה על אחד החוקים הנוקשים של משפחת המלוכה: קיום שיחות פרטיות ומהלכן לא אמור להיחשף לציבור.

ברכת חג המולד של הנסיך הארי ומייגן מרקל. טוויטר, צילום מסך
משפחה שכזאת. מייגן והארי עם הבייבי ארצ'י/צילום מסך, טוויטר

"מערר סקרנות מאוד איך למרות הוראות בית המלוכה, העובדה שארצ'י השתתף בשיחה עם המלכה אושרה על ידי בני הזוג. במיוחד שהודיעו שהם לא רוצים שיגדל כשהוא חשוף לתקשורת ובית המלוכה הודיע על כך שהמלכה תשמור על ציון יום הולדתה פרטי השנה", נכתב בדיילי מייל הבריטי. רוב החגיגות, גם של בני המשפחה שנותרו באנגליה, התרכזו באיחולים ותמונות ברשתות החברתיות בגלל הבידוד שגרר נגיף הקורונה - כמו במקרה של אלה שאינם מלכים ומלכות בשבועות האחרונים.


וואלה! סלבס עוברת רק על חוקי הדיאטה החדשה שהיא מנסה, בערך חצי שעה אחרי שהתחילה.

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
אז איך הזום הזה עובד? המלכה עם נכדה וכלתו הרחוקים/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
איך באמריקה? הארי ומייגן/GettyImages
המלכה אליזבת. GettyImages
לא נראית יום מעל ל-91. המלכה אליזבת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully