וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ומייגן מרקל "חיסלו את הסיכוי שלהם לשוב למשפחה המלכותית"

27.7.2020 / 12:01

חשבתם שמלחמת האחים בין הנסיך הארי ליורש העצר, הנסיך וויליאם, תדעך אחרי המעבר של הג'ינג'י ומייגן מרקל לאמריקה? אז זהו, שספר ביוגרפי עם מידע חדש על הזוג שלקח הפסקה ממשפחת המלוכה הבריטית, חיסל את הסיכויים שלהם להשתלב בעתיד בתפקידים רשמיים. וואלה! סלבס כס

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

אומרים שסוף מעשה במחשבה תחילה, אבל נדמה שגם כאלה שלא עושים - למשל, לא מונעים ממקורבים לחשוף את הסודות המשפחתיים שלך - צפויים לשאת בעונש. במיוחד כשמדובר בנסיך הארי ורעייתו, מייגן מרקל, או הדוכסים מסאסקס שעומדים במרכזו של ספר ביוגרפי חדש שמציג את הצד שלהם בכל השערוריות שנגעו בהם כחלק ממשפחת המלוכה הבריטית וכולל מידע חדש שכנראה ירחיק את הזוג ממשפחתה של המלכה אליזבת' לנצח נצחים.

על פי התקשורת האנגלית, בארמון מספרים שהפרטים החדשים שהספר שנקרא "Finding Freedom" כולל - ממש "חיסלו את הסיכויים של הנסיך ואשתו ההוליוודית לשוב לתפקיד רשמי בממלכה", גם אם ירצו בעתיד, זאת בניגוד להצהרתה של המלכה כשאפשרה לשניים לפרוש לבקשתם מהג'וב כדוכסים במשרה מלאה. ואחרי שתשמעו מה הוא כולל, תבינו לגמרי למה.

רכלו על הסכסוך במשפחת המלוכה הבריטית גם באינסטוש

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
המלכה בלחץ? הנסיך הארי ומייגן מרקל עם אליזבת/GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה. GettyImages
רחוקים באמריקה. מיגן, הארי ובנם ארצ'י/GettyImages

בעוד שהארי ומייגן מבלים בלוס אנג'לס ל"תקופת ניסיון בת שנה" יחד עם בנם ארצ'י, כפי שהוגדר בממלכה הבריטית, נדמה שפרסום הספר החדש שכבר מצוטט ברחבי אנגליה והעולם, יחבל במאמץ של המלכה להשכין שלום במשפחה ולתיקון הקרע המר בין הארי לאחיו הגדול, יורש העצר הנסיך וויליאם ורעייתו, קייט מידלטון. מתי הכל התחיל? אחרי הופעתה של מרקל כמובן.

הנסיך האדמוני ואשתו אולי לא שתפו פעולה עם כותבי הספר, אך אלה נעזרו במקורבים להם ששפכו אור והמון פרטים חדשים על הקשר של השניים - מבלי שהזוג יגיד כלום, יכעס או ימנע מהם לדבר, מה שהיה שומר סוד או שניים בתוך הארמון. כך למשל, נודע שהארי הרגיש שהתאהב במייגן כבר אחרי הדייט השני של השניים ושמייגן תקשרה עם צלמי הפפראצי והזמינה אותם לתעד אותה כשעבדה בקנדה - זאת למרות שהצהירה מאוחר יותר שהיא לא מבינה את "תרבות הצהובונים".

עוד בוואלה!

אביה של מייגן מרקל מודה: "אני מרוויח המון כסף, היא והנסיך הארי חייבים לי"

לכתבה המלאה

עם התהדקות הקשר בין השניים, מרקל שמעה חבר צוות בארמון מספר שהוא "לא סומך על מייגן" והאשימה אותו בדעות קדומות, בעוד שאחד מאנשי המשפחה הבכירים כינה אותה "נערת השעשועים של הארי" מאחורי גבה. אאוץ'. זה מלבד העבודה שהתאכזבה שגם קייט, אז גיסתה לעתיד, לא קיבלה אותה בחום למשפחה.

הנסיך הארי, הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, כריסטמס 2018. GettyImages
סנובים? הארי ומייגן עם קייט מידלטון והנסיך וויליאם/GettyImages
משפחת המלוכה הבריטית במרוץ שליחים לגיוס כספים לארגון צדקה, לונדון, 5 בפברואר 2017. רויטרס
מרירות בין האחים. הארי עם קייט ויורש העצר וויליאם/רויטרס

על פי הכתוב בביוגרפיה, הארי האמין שאחיו הגדול "סנוב" כי אמר לו שלא להיחפז למערכת היחסים עם חברתו ההוליוודית וחשב שהוא 'עיוור' מרוב תשוקה, מה שהתחיל את הסכסוך בין השניים. בהמשך, הרגיש לא מוגן בקרב משפחתו ולא מגובה על ידי, גם אם אשתו האמריקאית ויתרה על חייה כדי להקדיש אותם לתפקידים המלכותיים שלה.

בארמון המלוכה, אם תהיתם, חשים שהספר שם ללעג את המלכה, שבירכה את הנכד בחום כשהחליט לפרוש מהחיים כבן מלוכה, יחד עם משפחתו. "העולם התקדם ולא מתעסק בהם בגלל מגיפת הקורונה וכך גם משפחת המלוכה", סיפר גורם בארמון שלא הבין את הסיבה לפרסום הספר, "אין שום דבר חדש בספר, רק אירועים ידועים שמוצגים מזווית מסוימת". כועסים? אולי ואולי לא.


וואלה! סלבס כועסת על אחותה רק כשהיא אוכלת תוספת בארוחה משפחתית ומסיימת את השאריות שהיא אוהבת לקחת הביתה.

מייגן מרקל. GettyImages
מאוכזבת. מייגן מרקל/GettyImages
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
עשו ממנה צחוק? המלכה אליבת עם הארי ומייגן/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
עושים בלאגן. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully