וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה אוסרת על הארי ומייגן להשתמש בתואר המלכותי

19.2.2020 / 11:59

אחרי שעשו לה פאטוצ' והודיעו כי הם פורשים מבית המלוכה ועוברים לקנדה, עכשיו הגיע תורה של המלכה האם לנקום את הנקמה המתוקה שלה כשהיא מודיעה לזוג הכבר לא מלכותי כי אסור להם להשתמש בתואר המלוכה על מנת לקדם את עניי

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

כל אחד יודע שאת הנקמה הטובה ביותר מגישים קרה - בדיוק ברגע שהאויב שלך לא מוכן לכך, אלא שבמקרה של המלכה האם אליזבת', היא לא ממש צריכה להישמע לשום חוק, כלל או משפט סיני עתיק, כך שאת הנקמה שלה בנכד האהוב עליה, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל - היא מעדיפה להגיש חמה. מה חמה? לוהטת כאילו ויצאה עכשיו מהתנור. בכל זאת, היא המלכה ומותר לה.

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
מחרימה!/GettyImages

אחרי שהארי ומייגן הודיעו כי הם פורשים מהמונרכיה, אורזים את המזוודות ועוזבים לקנדה מבלי שום הודעה מראש ודי ביישו את המלכה האם אל מול העולם כולו, עכשיו הגיעה תורה של אחת הנשים החזקות בעולם להראות לכולם - שאיתה לא מתעסקים, כך שאתרי הרכילות מעבר לים מפרסמים היום (ד') כי אליזבת' דרשה מהזוג הצעיר להפסיק לאלתר להשתמש בתואר המלוכה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
תביאו את התואר/GettyImages

כזכור, הדוכס והדוכסית מסאסקס הקימו מותג שלם תחת השם "סאסקס רויאל" - במסגרתו מיתגו את עצמם ואת הפעילות הציבורית שלהם ממש כמו את שלל המוצרים שמכרו בין אם זה ביגוד או מזכרות להמונים. אם לא די בכך, השניים השקיעו לא מעט כסף על מנת לבנות את עמוד האינסטגרם שלהם והאתר הרשמי שלהם ואף רשמו את השם "סאסקס רויאל" כסימן מסחרי בינלאומי - אלא שכעת, כל זה יורד לטמיון עם החלטת המלכה להחרים מהם את התואר המלכותי והנוצץ.

וואלה! סלבס החרימה מהבת שלה את התואר כלבה מטונפת, סתם כי היא רצתה אותו לעצמה.

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
אני לא מדברת אתכם יותר/GettyImages
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
חבל, דווקא אהבתי אותך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully