וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה אליזבת הגיעה לחתונה של נכדתה אבל שמרה מרחק

19.7.2020 / 11:53

למרות שהיא בקבוצת סיכון להידבק בווירוס הקורונה - המלכה הגדולה לא ויתרה על החתונה של נכדתה, ביאטריס, והגיעה כשהיא מלווה בבעלה פיליפ אבל דאגה לשמור על מרחק נגיעה, אפילו בתמונה המשותפת. וואלה! סלבס עושה כבוד

הנסיכה ביאטריס ואדוארדו מפלי מוזי בחתונתם/רויטרס

נראה שהנסיכה ביאטריס לא חלמה שכך יראה יום כלולותיה. אחרי הכל, היא עברה לא מעט עד שהגיעה ליום המרגש הזה מכותרות מכפישות על אביה לאחר שנטען כי השתתף במסיבות הפרועות של ג'פרי אפשטיין ונדרש להוריד פרופיל מעשייתו הציבורית דרך דחיית החתונה ועד וירוס קטלני שאיים לחרב לה את היום הכי שמח בחייה.

הנסיכה ביאטריס חתונה אדוארדו מפלי מוזי. רויטרס
מזל טוב! ביאטריס ובעלה/רויטרס

אבל נראה שנסיכות ממש כמו באגדות זוכות תמיד לסוף שמח, בערך - כך שאתמול, בשעה טובה, נשבעה הנסיכה המתוקה אמונים לבן הזוג שלה, הטייקון האיטלקי אדוארדו מאפלי, בטקס מאוד מצומצם ואינטימי בעקבות המגבלות של הקורונה. אבל נראה שמי שלא ויתרה היא המלכה האם, המלכה אליזבת, שהגיעה לכבד את הנכדה המתוקה שלה ביום חגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הנסיכה ביאטריס בחתונתה בארמון וינדזור, 17 ביולי 2020. רויטרס
לשמור מרחק מאמי. הנסיכה והמלכה/רויטרס

הדבר לא ברור מאליו מאחר והמלכה נמצאת בקבוצת הסיכון בעקבות גילה ובארמון עושים הכל על מנת לחשוף אותה כמה שפחות לאנשים שחלילה לא תידבק. אממה, אליזבת לא ויתרה והגיעה לחגוג עם הנכדה שלה אבל הייתה מספיק חכמה ושמרה על מרחק נגיעה מכל הנוכחים, גם בתמונה המשפחתית עם הזוג הנשוי - היא עמדה כמה שיותר רחוק. מי שהחליט להבריז מהאירוע הוא בן הדוד, הנסיך הארי, שרבות דובר על השאלה האם יגיע לאירוע או לא. אז זהו, שלא.

וואלה! סלבס שומרת מרחק כבר שנים מההורים שלה.

המלכה אליזבת. GettyImages
שימו לב שאף אחד לא יושב לפניה. המלכה/GettyImages
קייט מילדטון. GettyImages
איפה האח הג'ינג'י?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully