וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי ומייגן שוב מסתבכים עם המלכה בגלל אופרה ווינפרי

16.2.2021 / 7:23

גורמים בארמון המלוכה יודעים לספר לאתרי הרכילות מעבר לים כי "להארי ומייגן אין דרך חזרה לארמון" - והכל בגלל ראיון שצילמו, רגע לאחר ההודעה על ההיריון השני, עם אופרה ווינפרי, וכי המלכה נישלה אותם מכל המחויבויות הממלכתיות. וואלה! סלבס עממית

אופרה ווינפרי ממליצה על הקפה ששלחה לה ה"שכנה", מייגן מרקל. דצמבר 2020/אינסטגרם

נראה שהנסיך הארי ואשתו, מייגן מרקל, עושים הכל בשביל לעצבן את המלכה אליזבת' ומשפחת המלוכה הבריטית, כך שאתרי הרכילות מעבר לים מדווחים היום כי המלכה זועמת לאחר שגילתה כי רגע לאחר ההודעה על ההיריון השני - התיישב הזוג, הלא כל כך מלכותי, על ספת המרואיינים של אחת מנשות הטלוויזיה החזקות בעולם, אופרה ווינפרי, והעניקו לה ריאיון חושפני במיוחד וזאת בניגוד לאישורה של המלכה האם.

מייגן מרקל לובשת חליפת חצאית בעיצוב אישי של פראדה. GettyImages
הקש ששבר את גב הגמל. המלכה, הארי ומייגן/GettyImages

על פי גורמים בארמון המלוכה מדובר "בקש האחרון ששבר את היחסים בין הזוג למלכה" - מה שאומר שהמלכה דרשה לנשל את השניים מכל המחויבויות הממלכתיות שלהם. אם לרדת לפרטים, הארי יאלץ להיפרד מדרגות הצבא שלו ובנוסף דרשה מהזוג לנתק כל קשר עם ארגונים איתם הם עובדים הקשורים לארמון המלוכה. בנוסף, תיאלץ מרקל להתפטר מתפקידה כפטרונית של התיאטרון הלאומי.

עוד בוואלה!

סערה בכוס תה: מייגן מרקל שוב מעצבנת את המלכה, הפעם, בגלל אופרה ווינפרי!

לכתבה המלאה
מייגן מרקל המלכה אליזבת. GettyImages
נישלה אותם מתפקידיהם/GettyImages

על פי גורמים יודעי דבר, הריאיון המדובר, שכבר צולם ואמור להיות משודר בשני חלקים בחודש מרץ, לא קיבל אישור מהארמון וכי המלכה ואנשיה גילו על כך דרך פרומו ששודר בטלוויזיה. עם זאת, הארי ומייגן כבר לא מחויבים לממלכה ולכן לא נדרש מהם לקבל אישור אך על פי הקודים הממלכתיים - הדבר לא מקובל ולכן עורר את זעמה של המלכה.

כזכור, מרקל כבר הסתבכה בעבר עם המלכה בגלל ווינפרי זאת לאחר שהמגישה המפורסמת פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון של חבילת קפה אורגני שקיבלה מארגון הומניטרי בו שותפה מייגן על מנת לגייס תרומות לארגון - אז, טענו גורמים בארמון שלמרקל אסור לנצל את קשריה הממלכתיים על מנת להשיג כסף גם אם מדובר בתרומות.

וואלה! סלבס רבה עם סבתא שלה אחרי שגילתה כי היא מסתירה את כל הכסף מתחת לבלטות.

אופרה ווינפרי מגיעה לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. AP
הכל בגללה. אופרה בחתונת הארי ומייגן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully