וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בכוס תה: מייגן מרקל שוב מעצבנת את המלכה, הפעם, בגלל אופרה ווינפרי!

15.12.2020 / 11:56

גם כשכבר חשבתם שהכל קרה ונחשף, רעייתו של הנסיך הארי שוב מצליחה להרגיז את המלכה אליזבת' ומשפחתה - הפעם, דווקא בגלל משהו שעשתה חברתה של מייגן מרקל, מלכת הטוק-שואו האמריקאית, אופרה ווינפרי. וואלה! סלבס חלב

אופרה ווינפרי ממליצה על הקפה ששלחה לה ה"שכנה", מייגן מרקל. דצמבר 2020/אינסטגרם

כל מי שמתעניין בתרבות הבריטית בכלל ומשפחת המלוכה הנוצצת בפרט, יודע שמלכות מעדיפות לשתות תה. עדיף בשעת אחר הצהריים, עם שפריץ של חלב וביסקוויט יבשושי בצד. אבל מי חשב שאלה ששמחים ללגום קפה, כזה שמופץ על ידי הגברת מייגן מרקל, יעוררו כל כך הרבה עצבים אצל המלכה אליזבת' ובני משפחתה שם בארמון.

אז זהו, שמתברר שהקשר החברי בין רעייתו של הנסיך הארי (זו ש"גררה" אותו לפרוש מהתחייבויות המשפחה המלכותית ולחיות בלוס אנג'לס החמימה) לבין מלכת תכניות האירוח האמריקאית, אופרה ווינפרי - הצליחה לעצבן, שוב, את בני משפחת הכתר שבאנגליה הקרירה. בגלל חבילה של קפה, כן?

רכלו על העצבים של מייגן מרקל באינסטגרם

מייגן מרקל. GettyImages
משקיענית. מייגן מרקל/GettyImages
אופרה ווינפרי, גלובוס הזהב 2018. GettyImages
שכנה בעלת השפעה באל.איי. אופרה ווינפרי/GettyImages

על פי הדיווחים בבריטניה, סרטון חביב שפרסמה ווינפרי באינסטגרם - שבו היא פותחת ומתלהבת מחבילת קפה אורגני שקיבלה מהשכנה שלה, אותה כינתה 'M' (והוסיפה לצד האות אימוג'י של כתר למען הסר ספק), גרם לזעם בארמון שבלונדון. הכל בגלל שאופרה גילתה שקיבלה את החבילה מחברתה, הדוכסית מסאסקס, שהיא במקרה גם אחת מבעלי מותג המשקה החדש.

עוד בוואלה!

כמה מביך: מי חשב שהנסיך הארי הוא מוכר עצים בשוק?

לכתבה המלאה

מתברר שמרקל בחרה להשקיע בסטרט-אפ תערובות קפה שמנוהל על ידי נשים ותורם מהרווחים שלו לארגוני צדקה. עם זאת, היא לא אמורה לנצל את קשריה המלכותיים לטובת עשיית כסף, או כפי שהגדירו זאת מקורות בארמון: "כשהדוכס והדוכסית מסאסקס הודיעו על החלטתם לסגת לאחור כבני מלוכה בכירים כדי להפוך לעצמאים, הבטיחו שימשיכו לקיים את ערכי הוד מלכותה והכתר. הם לא צריכים לעשות כסף בזכות קשריהם המלכותיים, להפיק מהם תועלת כלכלית או להסתכן בזלזול בערכי משפחת המלוכה".

מה שאומר שאם השכנה של מרקל, במקרה הזה אחת הנשים העשירות והמפורסמות בעולם, מקבלת ממנה מתנה ובוחרת לפרסם אותה בהתלהבות (גם אם אופרה לא קיבלה תשלום עבור הסרטון), המעשה עדיין נחשב לזלזול בערכי משפחת המלוכה. ניחא.


וואלה! סלבס המלכה, יודעת לא להתעסק עם מלכות אחרות. זה תמיד נגמר במכות.

מייגן מרקל המלכה אליזבת. GettyImages
מספיק כבר לעצבן! המלכה אליזבת עם מרקל/GettyImages
אופרה ווינפרי חתונה מלכותית בריטניה. רויטרס
אכן חברה וותיקה, או משהו. אופרה בחתונה המלכותית ב-2018/רויטרס
מייגן מרקל הנסיך הארי יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
שתו תה כדי להירגע. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully