וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מביך: מי חשב שהנסיך הארי הוא מוכר עצים בשוק?

6.12.2020 / 15:27

מתברר שגם כשאתה גדל כנסיך אמיתי שמפורסם ברחבי העולם, יש כאלה שלא יכירו אותך. תשאלו את פרינס הארי, שנקלע לסיטואציה מאוד מביכה כשיצא עם מייגן מרקל לרכוש עץ אשוח לקראת חג המולד. וואלה! סלבס תעודת זהות

הנסיך הארי/צילום מסך

יש אנשים שלא היו צריכים להתאמץ, להזיע או אפילו לעבוד על מנת לזכות בפרסום ותהילה - אלא רק להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון, או להיוולד למשפחה המתאימה, למשל בן האצולה האדמוני הכי מוכר ברחבי הגלובוס, נכדה של המלכה אליזבת', הנסיך הארי כמובן.

אבל מה בני משפחתו האצילית יגידו על כך שהפרינס נקלע לסיטואציה שבו חשבו שהוא פשוט... מוכר עצים בשוק לקראת חג המולד? מבוכההה.

רכלו על הנסיך הארי גם באינסטגרם

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
מזהים? לא מזהים? מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages
הנסיך הארי כנער. GettyImages
חובב עצים, לא חוטב עצים! הנסיך/GettyImages

הדוכס מסאסקס בן ה-36, שעזב עם משפחתו את המחויבויות המלכותיות באנגליה לטובת חיים בלוס אנגל'ס (מה שגרם לעולם לדבר אך ורק על זה למשך תקופה) - רצה לעשות לעצמו חג שמח בבית הפאר הקליפורני שרכש בכמעט 15 מיליון (!) דולר עם רעייתו, מייגן מרקל, לטובת בילוי חג המולד הביתי הראשון שלהם עם בנם, הבייבי ארצ'י, באמריקה.

עוד בוואלה!

הנסיך הארי חוזר לאנגליה ל"שיחת נזיפה עם המלכה אליזבת"

לכתבה המלאה

לכן, מתברר שהנסיך ואהובתו דאגו מבעוד מועד לסגור לעצמם את שוק העצים ליד חנות כלבו גדולה בסנטה ברברה שבקליפורניה, כך שיוכלו לבחור אשוח מפואר במיוחד בלי הפרעות. עם זאת, על פי מוכר בשוק החג שהתראיין ל"דיילי מייל" הבריטי, משפחה מקומית הסתובבה בין העצים בשוק כדי לבחור לעצמה אחד, מבלי ששמו לב שהמקום נסגר עבור הלקוחות המיוחדים - כאשר בשלב מסוים, אחד הילדים של הפמילייה רץ ונתקל בנסיך, אז פשוט שאל אותו אם הוא עובד במקום ויכול להמליץ לו על עץ מיוחד. כמה חצוף!

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה. GettyImages
עץ משפחתי. הנסיך עם מייגן ובנם, ארצ'י/GettyImages

הארי המבולבל הפנה אותו למי שבאמת עובד במקום, שאחר כך סיפר ש"הם נראים אנשים נחמדים מאוד בכנות". עוד הוסיף שלמרות התקרית המביכה, מייגן הייתה מאוד חביבה אליו, בעוד ש"הארי נשמע והתנהג כמו בחור מאוד רגוע". אם תהיתם, הדוכסים מסאסקס צפויים להגיע לביקור עבודה בממלכה מיד אחרי תחילת השנה הנוצרית, כך שאז, אולי יהיו קצת פחות רגועים.


וואלה! סלבס אוהבת לחבק עצים, רק כי אף אחד אחר לא נותן לה.

הנסיך הארי בקנדה. GettyImages
חובב ילדודס, כן?/GettyImages
הנסיך הארי בקנדה. GettyImages
הנה, עוד מישהו מכיר אותו. הנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully