וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסו שלא לרייר: האחיין של המלכה אליזבת' משגע את הרשת

17.1.2021 / 11:15

הנסיך וויליאם הפך לצנונית? פרינס הארי ברח לאמריקה? אל דאגה, באנגליה מצאו צעיר חדש ממשפחת המלוכה שתוכלו להתלהב ממנו - בעיקר כי הוא קרוב ישיר של המלכה אליזבת', אבל כזה שמתחזק את הקוביות בבטן ומפרסם תמונות חושפניות ברשת. וואלה! סלבס הוד רוממותו

ארתור צ'אטו. GettyImages
חכו שתראו אותו בלי חולצה. ארתור צ'אטו (במרכז) לצד אמו, ליידי שרה צ'אטו/GettyImages

נמאס לכם לשמוע על מעלליו של בן משפחת המלוכה האדמוני, הנסיך הארי ורעייתו מייגן בלוס אנג'לס? אולי. רמת הסקס אפיל של יורש העצר, הנסיך וויליאם ואהובתו קייט דומה לאלה של מלפפון חמוץ וצנונית יבשה? כנראה. הגיע הזמן להתלהב מג'נטלמן חדש שקשור בדם המלכותי שלו לשליטה הבריטית, המלכה אליזבת'? ברור.

או, מזל שהעולם גילה בתקופה האחרונה את ארתור צ'אטו, אחיינה של המלכה (או לייתר דיוק בנה של אחייניתה) - שמטריף את הרשת בשבועות שעברו, לא רק בגלל שהוא נאה למראה, אלא בגלל כמה תכנים (לא חדשים במיוחד) שפרסם בפרופיל שלו באינסטגרם, שבהם הוא לא רק משוויץ ביכולות הספורטיביות שלו, אלא עושה זאת בלי חולצה. כמה לא יאה!

רכלו על ארתור צ'אטו גם באינסטגרם

אז מי הסיבה למסיבה הוויראלית? זהו, שמדובר בנכדה של אחותה הקטנה של המלכה, הנסיכה מרגרט המנוחה - בנה של ליידי שרה צ'אטו ולמעשה לאחיין שני עבור אליזבת', כך שלפי שעה הוא נמצא במקום ה-26 לכתר על פי סדר הירושה הרשמי. מה שאומר שלא רק שאין שום סיכוי שאי פעם ישלוט בממלכה המאוחדת, אלא שהוא גם לא בדיוק חייב להקפיד על התדמית המהוגנת כמו בני דודיה של אמא שלו וילדיהם.

עוד בוואלה!

סערה בכוס תה: מייגן מרקל שוב מעצבנת את המלכה, הפעם, בגלל אופרה ווינפרי!

לכתבה המלאה

לאחרונה, כמה צייצנים שמחבבים את הכתר, כנראה הבינו שצ'אטו בן ה-21 - סטודנט לגאוגרפיה באוניברסיטת אדינבורו שבסקוטלנד - מתחזק קריירה בתור מאמן כושר חתיך ומשתתף בסרטוני הדרכה מיוזעים, בהתאם למגבלות ברחבי העולם בגלל מגיפת הקורונה.

מאז הכל היסטוריה, כלומר היסטריה, כי מלבד כמה שידורי לייב שלו עושה שרירים, מעריצים של הצעיר הפיצו גם תמונות בהן הוא משוויץ בקוביות בבטן ובשרירי החזה המפותחים (שפורסמו בעמוד האינסטוש הצנוע שלו), פרסמו אותם שוב ושוב וגרמו לנשים (וגברים) לתהות אם דרכו למעשה יוכלו להשתייך למשפחה הכי מפורסמת בבריטניה. לכו תדעו, אולי הוא אוהב את הדייטים שלו דווקא בסגנון מזרח תיכוני.


וואלה! סלבס משגעת רק את עצמה כשהיא חושבת על עמבה בין הארוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully