וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרידה הדרמטית של הנסיך הארי ומייגן מרקל

10.1.2021 / 11:21

נראה שמכל הפרידות שהזוג המלכותי חווה בשנה האחרונה - הפעם מדובר בפרידה המוזרה והכואבת ביותר כי זה אומר שלא תוכלו לראות יותר תמונות של הזוג ברגעים היותר אישיים שלהם. וואלה! סלבס דונט לייק

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

שנה בדיוק עברה מאז רעידת האדמה החזקה ביותר שידע ארמון המלוכה הבריטי עם הודעתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל כי הם עוזבים את בית המלוכה הכי גדול ונוצץ בעולם ומוותרים על התארים, על הכבוד ועל הדם הכחול לטובת חיים פרטיים והרבה פחות מנקרי עיניים - והנה, כאילו שכל זה לא הספיק, כעת הם יוצאים בהצהרה דרמטית לא פחות שמשאירה המון מעריצים כעוסים ובעיקר שבורי לב. כן, נראה שהפעם הזוג המלכותי הרחיק לכת.

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
לא עושים לייק/GettyImages

אחרי שבינואר האחרון העולם כולו דיבר על העזיבה של הזוג הסורר את הבירה הבריטית לטובת הגבעות של הוליווד, עכשיו הארי ומייגן מודיעים כי הם פורשים מהרשתות החברתיות. אז נכון, במרץ אשתקד הם העלו פוסט לעמוד האינסטגרם שלהם ורמזו כי הם לוקחים הפסקה מהרשת החברתית, אך נראה שכעת השניים החליטו להפסיק כל פעילות ברשתות החברתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"הם לא רוצים להתמודד עם כל השנאה והרוע שהם מקבלים", סיפר מקורב לשניים, "הם מעדיפים להתמקד בפרויקטים שהם עובדים עליהם ולא להתייחס לכל ההערות והעקיצות שהם מקבלים כל הזמן מטוקבקיסטים". כפי שזה נראה השניים מחקו גם את החשבונות הסודיים והאישיים שלהם והחליטו פשוט להתעלם מכל רעשי הרקע.

וואלה! סלבס חוסמת באינסטגרם כל מי שמעלה סטורי שכולל פחמימה.

מייגן מרקל. splash
ביוש/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully