וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה ממשיכה להחרים את הארי ומייגן

3.1.2021 / 11:48

הזוג המלכותי, שבקרוב יוותר לצמיתות על התואר שלו, כנראה לא הבין עם מי הוא מתעסק, שכן אתרים מעבר לים מדווחים כי המלכה בכבודה ובעצמה החליטה לדחות את בקשת הזוג להשתתף בטקס יום הזיכרון בחודש שעבר. וואלה! סלבס לא שוכחת

רויטרס

כמו שזה נראה על פני השטח - הנסיך הארי ואישתו, מייגן מרקל, מתחילים להבין שעדיף דם כחול מאשר אדום. או במילים אחרות, שהם עשו את טעות חייהם כשחשבו שהם יכולים פשוט לקום ולהילחם באישה הכי חזקה בעולם, הלא היא סבתו המלכה אליזבת' השנייה, ולעזוב את ארמון המלוכה ואת כל המורשת שבנתה משפחתו במשך מאות שנים. כעת, כך נראה, הזוג, שבקרוב לא יהיו מלכותיים יותר, מתחרטים על כך.

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
אנחנו יכולים להיכנס לבית שלך? הארי, מייגן ואליזבת'/GettyImages

על פי דיווחים מעבר לים, הארי ומייגן, שרק לאחרונה דווח כי הם מתכוונים לחזור ללונדון על מנת לקיים שיחה צפופה עם המלכה, קיבלו לא מזמן סירוב רציני כשביקשו לקחת חלק ביום הזיכרון הבינלאומי שנערך בנובמבר. על פי מקורות בחצר המלכה, דחיית הבקשה הגיעה לא מאנשי המלכה אלא מהמלכה בכבודה ובעצמה שסירבה בכל תוקף שהשניים, שביקשו שלא להשתייך למשפחת המלוכה, יגיעו להשתתף בטקס המכובד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
מי לא שייך למסיבה?/GettyImages

"יום הזיכרון הוא אחד האירועים הכי חשובים ביומן של המלכה והיא לוקחת אותו ברצינות רבה", סיפר מקורב למלכה, "שום דבר ביום הזה לא קורה ללא ידיעתה. אנשים בממלכה חושבים שזו הייתה החלטה מצערת אבל זו הייתה לגמרי ההחלטה של המלכה".

וואלה! סלבס לא הזמינה את אמא שלה לחתונה שלה שלא תגלה שהיא התחתנה עם אחיה.

המלכה אליזבת' נושאת את הנאום המסורתי של חג המולד לאזרחי בריטניה, שברקע מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה בממלכה. 25 בדצמבר 2020. רויטרס
לא להתקרב/רויטרס
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
לא להתקרב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully