וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל זוכה לגיבוי מהחברה הטובה - ביונסה!

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 13:16

הריאיון החושפני של מייגן מרקל והנסיך הארי עם אופרה ווינפרי ששודר השבוע לא מסעיר רק את הציבור הבריטי - אלא גם את ה"חברים" של הזוג המלכותי בתעשיית הבידור בהוליווד. תראו, ביונסה לא התאפקה ושלחה מסר פומבי לגברת מרקל. וואלה! סלבס אישה לאישה

אופרה ווינפרי ממליצה על הקפה ששלחה לה ה"שכנה", מייגן מרקל. דצמבר 2020/אינסטגרם

נדמה שכל מה שתעשיית הבידור העולמית מדברת עליו בימים האחרונים הוא מה שנאמר בריאיון החושפני, אבל באמת, שהנסיך הארי ורעייתו, מייגן מרקל, העניקו לאופרה ווינפרי - זה שהיה שנוי במחלוקת עוד לפני שבכלל שודר השבוע על המסך בארצות הברית, הרעיד את כוס התה של המלכה אליזבת ובני משפחתה וחשף צדדים שהארמון האנגלי כנראה ניסה להסתיר במשך תקופה.

אז הציבור הבריטי הזדעזע, המלכה פרסמה מסר מפויס והדעות סביב מה שנאמר בראיון על ידי הדוכסים מסאסקס חלוקות, אבל ליידי אחת ומאוד מפורסמת שכנראה צפתה בריאיון, החליטה שהיא תגבה את חברתה - מייגן - בכל מחיר. והאישה הזו היא לא אחרת מאשר ביונסה!

רכלו על ביונסה התומכת גם באינסטגרם

מייגן מרקל ביונסה ג'י זיי מלך האריות לונדון. GettyImages
"תמיד אהבתי את 'סינגל ליידיז', תמיד". מייגן מרקל באירוע עם ביונסה עם ג'יי זי/GettyImages
מייגן מרקל ביונסה מלך האריות לונדון. GettyImages
"חיבוקי, כי אישה לאישה מלכה"/GettyImages

לא ברור אם מדובר ברצון למשוך לעברה את הפוקוס, התערבות של מלכה (בתחומה) בעניינים שלא באמת שלה או במחווה ידידותית אמיתית, אבל קווין בי פרסמה היום (רביעי) באתר הרשמי שלה תמונה שבה היא מופיעה לצד מרקל, מהפעם שבה נפגשו על השטיח האדום בהקרנת הבכורה של הסרט "מלך האריות" ב-2019, לצד מסר מאוד אוהד כלפי רעייתו ההריונית של הנסיך.

עוד בוואלה!

"צוות הארמון קרא לנסיך הארי 'בן הערובה' של מייגן מרקל"

לכתבה המלאה

"תודה לך מייגן על האומץ והמנהיגות שלך", כתבה ביונסה בפומבי, "כולנו מתחזקים ומקבלים ממך השראה". הכל על רקע ביקורת של העולם בכלל והציבור הבריטי בפרט כלפי הזוג המלכותי, שפרש מתפקידו הרשמי בשנה שעברה, אז עשו רילוקיישן ללוס אנג'לס.


וואלה! סלבס שולחת מסר מפוייס לצ'יקו מדוכן הפלאפל, אחרי שרבה איתו על כך שלא פינק אותה בחמוצים על חשבון הבית. תן לה חציל נוסף והיא תחזור תמיד.

הנסיך הארי ומייגן מרקל מתראיינים לאופרה ווינפרי. רויטרס
הסעירו את הממלכה הבריטית ואת ממלכת הוליווד. הנסיך הארי ומייגן מרקל בראיון עם אופרה ווינפרי/רויטרס
ביונסה ג'יי זי יום הולדת לפאף דדי. GettyImages
חברת אמת? ביונסה עם ג'יי זי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully