וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייגן מרקל התעללה בעובדים וגרמה לפיטורים שלהם"

3.3.2021 / 9:34

נראה שהנקמה המתוקה מצד ארמון המלוכה לא מאחר לבוא בעקבות הריאיון השערורייתי שהעניקו הנסיך הארי ומייגן מרקל לאופרה ווינפרי. כעת, אחד מעובדי הארמון מתלונן על התנהגותה של הדוכסית לשעבר. וואלה! סלבס מגישה נקמה רותחת

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

אם לרגע חשבתם שהמלכה האם, אליזבת' השנייה, תשב בשקט ובחיבוק ידיים לאור הריאיון המדובר של הנכד שלה, הנסיך הארי ואישתו מייגן מרקל - אתם כנראה שוכחים שמדובר באישה שעברה את המלחמות הכי גדולות ומדוברות בעולם ועדיין ניצבת על שתי רגליה, בועטת ונושכת כמו שרק המלכה של אנגליה יודעת. נראה שהפעם מרקל בחרה להתעסק עם הבחורה הלא נכונה.

מייגן מרקל. GettyImages
כך יעשה לאישה שהמלכה לא חפצה ביקרה. מייגן/GettyImages

אחרי שהכלי התקשורת בממלכה הבריטית הזדעזעו לשמוע על הריאיון שהעניקו הארי ומייגן לאופרה ווינפרי מבלי לבקש אישור מבית המלוכה, ואחרי שנלקחו מהם כל התארים האפשריים - המלכה לא מוותרת וממשיכה לירות פגזים. אז נכון, קשה יותר לפגוע בדם מדמך אבל מה לגבי דם שהוא לא כחול? הבוקר מתפרסמות ידיעות באתרי הרכילות מעבר לים כי אחד העובדים הבכירים בארמון הגיש מכתב תלונה נגד מרקל ובו הוא מספר את כל ההתעללות שעברו העובדים.

עוד בוואלה!

הארי ומייגן שוב מסתבכים עם המלכה בגלל אופרה ווינפרי

לכתבה המלאה
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
התעסקה עם המלכה הלא נכונה/GettyImages

על פי הדיווחים, המקרה התרחש אמנם ב-2018, כך שאין ספק שמדובר בטיימינג קצת מפתיע, ועדיין - במכתב שהוגש על ידי ג'ייסון קנאוף, שעבד במשרד התקשורת של הזוג המלכותי, הוא מדווח כי מייגן "גירשה שני עוזרים אישיים מארמון המלוכה וערערה על אמונו של העובד השלישי". במכתב ששיגר למספר בכירים בארמון כולל המזכירה של הוד מעלתה, משתף קנאוף כי הוא "חושש מהתנהגותה המטרידה של הדוכסית שהצליחה לסלק שני עובדים מארמון המלוכה. ההתנהגות שלה לא ראויה", נכתב במכתב.

מייגן מרקל בית קנדה לונדון. GettyImages
הטרידה עובדים?/GettyImages

עוד מספרים המקורות, כי מיד עם קבלת המכתב, ניסה הנסיך הארי לשנות את המצב ופנה לקנאוף מלפנים שורת הדין וביקש ממנו באופן אישי שלא להוציא את המכתב הזה מחוץ לארמון. מצידו של הארי, מן הסתם, טוענים כי מדובר בהאשמות שווא וכי הנסיך מעולם לא פנה לאותו עובד ויתרה מכך, יודעים לספר בסביבתו של הארי כי מדובר במסע הכפשה מהסוג הנמוך על מנת לצייר אותו ואת אשתו באור שלילי לפני הריאיון המדובר אצל ווינפרי.

וואלה! סלבס סילקה את העובדת שלה אחרי שהיא שינתה לה את המיקום של החמאה.

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
בא לעזרת אישתו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully