וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכים וויליאם והארי נמצאים בשפל חדש ביחסים ביניהם

14.1.2020 / 11:11

אחרי שהוציאו הצהרה כי הם נגד אלימות וכי היחסים ביניהם תקינים, כעת מדווחים אתרים מעבר לים כי בין הנסיכים המתוקים התקיים ריב די מכוער לפני משחק הצדקה וכי גם קייט ומייגן פתחו פה אחת על השנייה. וואלה! סלבס עושה סולחה

החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל/צילום: BBC, עריכה: יאיר דניאל

נראה שהממלכה הבריטית מעולם לא סערה כפי שהיא סוערת בימים האחרונים. אחרי ההצהרה של הנסיך הארי ומייגן מרקל כי הם מוותרים על תואר המלוכה שלהם ועוזבים את בריטניה, נראה שהיחסים בין בני המשפחה ממשיכים להחריף, כך שכעת מדווחים אתרים מעבר לים כי בין הנסיכים התנהל ויכוח חמור ממש כמה רגעים לפני שעלו על המגרש במשחק הפולו בו שיחקו למטרת צדקה.

הנסיך הארי הארי מגיע לחתונתו יחד עם אחיו, הנסיך וויליאם, 19 במאי 2018. AP
בימים טובים יותר. וויליאם והארי/AP

כזכור, בחודש יולי האחרון נרשם מפגש פסגה בין צמד הזוגות - כשמצד אחד הארי ומייגן עם בנם ארצ'י ומצד שני הנסיך ויליאם ואשתו קייט מידלטון, זאת לאחר שהשניים לא נפגשו מאז לידתו של בנם הבכור של הדוכס והדוכסית מסאסקס. על פי מקורבים, בין האחים המתוקים פרץ ריב חריף וחילופי דברים קשים רגע לפני שהשניים עלו על המגרש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הנסיך הארי, הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, כריסטמס 2018. GettyImages
יאללה בלגן/GettyImages

אם לא די בכך, נראה שגם בין הנשים המגונדרות היה ויכוח לא נעים, כשעל פי עדי ראייה - מייגן דיברה באופן מגעיל לצוות של המלכה לעתיד, כך שזו מיד עמדה לצידם של העובדים שלה והסבירה למרקל כי "זה לא מקובל עליי, הם הצוות שלי ורק אני מדברת איתם". אאוצ'.

גורם בארמון סיפר לאתרים מעבר לים: "ברור זה שובר את הלב לראות איך היחסים בין ויליאם להארי נהרסו, הם תמיד יאהבו אחד את השני כאחים אבל נכון לעכשיו המצב מעולם לא היה כל כך גרוע. ויליאם מרגיש נבגד על ידי הארי, בזמן שהארי מרגיש שויליאם וקייט מעולם לא נתנו למייגן הזדמנות".

וואלה! סלבס עדיין מחכה שמייגן וקייט יסכימו להגיע לחמין בשבת.

הנסיך וויליאם. GettyImages
רק בלי בלגן./GettyImages
משפחת המלוכה בבריטניה בחגיגות יום הולדת 92 למלכה אליזבת. GettyImages
כבר לא חלק מהמשפחה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully