וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה הזמן: מי הם שבעת הסלבס שצריכים לבקש מאיתנו סליחה?

11.10.2024 / 9:52

בשנה האחרונה, מדינת ישראל התמודדה עם לא מעט אתגרים, בלשון המעטה. מי היו הסלבריטאים שהצליחו להעיק עלינו אף יותר ומי חייבים לבקש מהציבור את סליחתו? וואלה סלבס מוחלת

שי חי, האח הגדול VIP. ניר פקין
שי חי, האח הגדול VIP/ניר פקין

רגע לפני שאתם זועמים, קחו אוויר ותנשמו כי הרשימה הבאה כנראה לא תהיה לכם קלה לעיכול: וואלה סלבס החליטה להסיר את כל הפוליטיקלי קורקט, לקחת השראה משי חי (החתיך) ולהביא "את כל האמת בפרצוף". אז קחו כוס מים קרים וקריאה מהנה.

ינון מגל

ינון מגל הפטריוטים. ערוץ 14, צילום מסך
ינון מגל הפטריוטים/צילום מסך, ערוץ 14

מבית היוצר שהביא לכם משפטים כמו: "מתנהגים כמו קאפואים בשואה", על ישראלים שמבקרים את נתניהו ו"מפלגים ומתנשאים, שורפי אסמים" על בני משפחות החטופים - המקום הראשון ברשימה הולך למגיש ערוץ 14, ינון מגל.

על אף שהוא יכול לזרוק סיסמאות ריקות כמו "יחד ננצח", "הניצחון המוחלט", "כוחנו באחדותנו" ועוד עד מחר, את הרעל שהוא מפיץ אפשר להרגיש ולהריח מקילומטרים. אם זה לא היה לכם מספיק, קשה לשכוח גם את ניצני המיזוגניה שבורחים לו מהפה.

את אחת מההתנצלויות שלו יכול מגל להקדיש לפרשנית עינב גלילי, שבתחילת השנה הלועזית דאג להיכנס בה אחרי שעקצה בכלל את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. כזכור, אחרי המתקפה האיראנית בחודש אפריל, צייץ בן גביר "דרדל'ה", בהתייחסות לעוצמת התגובה הישראלית.

בתגובה, גלילי צייצה: "תפנה לרופא המשפחה, הרבה גברים סובלים מזה". מגל החליט בתגובה לרדת אפילו נמוך יותר, והשיב לה: "זה נכון גם לציצים של נשים מבוגרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המשפיעניות המנותקות 

מטא. Ink Drop, ShutterStock
מטא/ShutterStock, Ink Drop

הביצה הקטנה שיש בארץ (והוראה מהדרגים הגבוהים) לא מאפשרת לוואלה סלבס לציין שמות בכל הנוגע לנושא הזה, אך כולנו זוכרים את אותן המשפיעניות שלא חיכו לסיום זיהוי הנעדרים, החטופים או הנרצחים ב-7 באוקטובר לפני שכבר פרסמו קוד קופון של 15% הנחה על מוצר קיקיוני כזה או אחר.

אמנם ההיסטוריה תשכח אותן ואת המעשה חסר הרגישות, אך וואלה סלבס לא שוכחת - אלא אם היא בדיוק חושבת על השווארמה שהיא מתכננת להזמין.

סטפן לגר

סטפן לגר ובנו כריס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סטפן לגר "ובנו" כריס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"מי מזייף ילד?!" היא שאלה שממשיכה להטריד את מנוחתה של וואלה סלבס על בסיס שבועי.

היה קשה שלא להכניס גם את הברור מאליו לרשימה - הלא הוא סטפן לגר, שגרם לכולנו להאמין שהוא אבא לילד בן 7 בשם כריס, שבפועל היה השם של השיר החדש שתכנן להוציא עם מהלך יחסי ציבור שהצליח לגרום לעמודי הרכילות לשנוא אותו, בין אם זה בעקבות שעת הפרסום המאוחרת או בשל העובדה שגרם להם לפרסם פייק ניוז.

שרית פולק

סטטיק רונה לי שמעון שרית פולק. אינסטגרם, עיבוד תמונה
סטטיק רונה לי שמעון שרית פולק/עיבוד תמונה, אינסטגרם

לסטטיק יש אקסית חדשה! תתקדמי!

גרושתו של סטטיק, שרית פולק, הוציאה לאחרונה ספר שהצליח לגרום לעיניים של וואלה סלבס להיתקע אחרי גלגולים רבים. המשפטים הקלישאתיים שאפשר היה למצוא עוד קודם בפוסטים של סאחים בפייסבוק - הגיעו לפרינט.

"חכי עם הסטוץ - אם את יוצאת עם מישהו מיד אחרי פרידה, זה עלול להוביל אותך לקשר שאת עדיין לא מוכנה אליו", הוא אחד מהציטוטים שפולק החליטה להכניס לספרה, כמו גם: "מה את עושה בחיים? נקלעת לסיטואציות", "אני אלופה בטעויות ומומחים ליצור בעיות שיצרתי בעצמי", ועוד.

עכשיו, אחרי שהשחקנית רונה לי שמעון נפרדה מהמוזיקאי, הטייטל של שריתוש נשחק - אלא אם יהיה קאמבק מהאגדות, ואז אולי יהיה על מה לדבר. עד אז - מיצינו.

נועה קירל

טבעת האירוסין של נועה קירל ודניאל פרץ. צילום: עידן פוטרמן; צילום מסך אינסטגרם vechler, עיבוד תמונה
טבעת האירוסין של נועה קירל ודניאל פרץ/עיבוד תמונה, צילום: עידן פוטרמן; צילום מסך אינסטגרם vechler

תנוחי, נועה. קחי לך איזה רגע ותנוחי בו. זאת לא קללה, לא מילה גסה, רק מנוחה. את בכל מקום כל הזמן, וכמו שזה בטח מעייף אותך - גם אנחנו התעייפנו כבר (רוברטו, אל תתעצבן).

שלא תביני לא נכון, את אהובה וזמרת מדהימה, אבל תני לנו כמה חודשים להתגעגע אלייך. את נועה קירל - חקוקה עמוק בתודעה. יש כבר ילדות בנות 15 שיכולות להגיד שהן גדלו עלייך וזה יהיה נכון - את יכולה לקחת כמה חודשים ולצאת לטיול הגדול או משהו.

נוסף על כך, מישהו חייב לדבר רגע על מערך היח"צ האגרסיבי שמתרחש סביבך, בין אם מדובר בסיקור המהונדס סביב הצעת הנישואין מדניאל פרץ או בכל צעד שאת עושה.

ולסיום, הסטורי, הו הסטורי... שנראה כאילו נתקע ב-2017 ומאז לא התקדם, בין אם מדובר בתכנים או בניסוחים. הצעה של וואלה סלבס: תביאי איזה ילד שמכור לטיקטוק שיגרום לך להיראות יותר אנושית ופחות מכונת להיטים משומנת.

דניאל גרינברג ואייל גולן

דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל גרינברג אייל גולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

עוד בגזרת המעייפים - הסאגה שמסיימת להיגמר בין הזמר אייל גולן לבין אשתו לשעבר ואם ילדיו, המשפיענית דניאל גרינברג. כזכור לכולם, או שלא, השניים התגרשו בצורה מכוערת ביותר, אך עדיין חזרו אחד לשנייה בניסיון נוסף לגרום לזוגיות ביניהם לעבוד.

למרות הרצון הטוב, נראה שזה לא היה מספיק, וגרינברג דאגה לשתף על כל צעד ומחשבה שחלפה בראשה בתוך תהליך הפרידה הבלתי נגמרת של השניים. בשלב מסוים, ממש לאחרונה, נוספה לדרמה גם הבייביסיטר (או אופר, אם תרצו) של הילדים המשותפים, מאיה זיו.

המשפיענית דאגה לספר, קבל עם ואינסטגרם, על הפיטורים של זיו, אך אחרי ההשפלה והלבנת הפנים, נראה שגולן אימץ את הבייסיטר לחיקו ודואג מאז להדגיש את זה באמצעות סטוריז עם תיוג בולט של האומנת המפוטרת כמעט בכל פעם שהם נפגשים.

אז זה כנראה הזמן לדרוש מהם את הסליחה שהם חייבים לנו. זה הזמן שלהם להירגע - דחוף.

שון קומבס (פי דידי)

הראפר פי דידי עם נערות בביקיני במסיבת בריכה. Gettyimages, GettyImages
הראפר פי דידי עם נערות בביקיני במסיבת בריכה/GettyImages, Gettyimages

להבדיל אלף אלפי הבדלות מהקודמים ברשימה, את החזית הבינלאומית החליטה וואלה סלבס להקדיש לאחד האנשים השפלים ביותר (לכאורה, כמובן) של תעשיית המוזיקה ההוליוודית, שון קומבוס, הרי הוא פאף דאדי או פי דידי דידי - תלוי באיזה יום תפסתם אותו.

עם הרבדים הרבים שקיימים לפרשה הסבוכה הזאת אפשר לעשות בערך שלוש כתבות ביום למשך שלושת החודשים הקרובים, אך בקצרה: בזמן שהוא צבר כוח בהוליווד, דידי גם היה עסוק בלנהל חיים כפולים שכללו, כך לפי החשד, סחר במין, מין בכפייה, סחיטות באיומים, סחר בנשק ועוד. השיאים של אותם מהלכים היו במהלך מסיבות ה"פריק אוף" שלו, בהן נכחו כמויות גדולות של אנשים - בהם כמה מהסלבס הגדולים ביותר בתעשייה.

נוסף על התביעה הפדרלית נגדו, שהביאה לפשיטות של סוכנים פדרליים על הבתים שלו, שם מצאו שמן תינוקות, צעצועי מין ועוד דברים מחרידים, עומדות מול קומבס גם ארבע תביעות אזרחיות נוספות על ידי שלוש נשים שונות, שטענו שדידי אנס אותן, וגם תביעה נוספת שהוגשה על ידי מפיק מוזיקלי שעבד איתו בעבר בטענה כי הוא כפה עליו לשכור עובדי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully