וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג חושפת מדוע פיטרה את המטפלת: "הסתירה ממני"

12.9.2024 / 11:50

הצד שלה: דניאל גרינברג חושפת מדוע פיטרה, לטענתה, את המטפלת של ילדיה: "הילדים עברו תאונת דרכים לא תחת המשמרת שלי, והרגיש בנוח להסתיר את זה ממני". מאיה זיו, המטפלת שפוטרה, צילמה בתגובה סרטון עם השיר "שמועות" שמילותיו בין היתר "שברי אמת, חצאי שקרים"

דניאל גרינברג בפריז. צילום מסך/ אינסטגרם daniel_greenbergg, עיבוד תמונה
דניאל גרינברג/עיבוד תמונה, צילום מסך/ אינסטגרם daniel_greenbergg

דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של הזמר אייל גולן, מיאל ורון גולן, פיטרה בחודש שעבר את מאיה זיו, המטפלת של ילדיה. במסגרת המשבר שפרץ בין השתיים, שיגר עורך הדין של גרינברג מכתב לזיו, בו דרש ממנה להסיר באופן מיידי את התמונות המשותפות עם ילדיה של גרינברג מחשבון האינסטגרם שלה. למרות כל זה, הילדים עדיין לא נפרדים סופית מזיו, שתמשיך לטפל בילדים בזמן שיהיו אצל אביהם, אייל גולן.

לפני זמן קצר (חמישי) הסבירה גרינברג את הסיבה בגינה פיטרה, לדבריה, את המטפלת: "לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל לגבי הילדים שלי, דיווחים חשובים שקשורים לביטחון שלהם. זה קרה פעם אחת כשהייתי בטיסת עבודה, הילדים עברו תאונת דרכים לא תחת המשמרת שלי, והרגיש בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד אותי, כי אולי לא צריך להדליק אותי, לא יודעת מה הסיבה. פשוט לא עדכנו אותי בדבר כל כך חשוב ושהילדים שלי עברו משהו שאולי אני כאמא צריכה לדבר איתם, להעלות להם את המודעות, או באמת לבחון אם הם באיזו שהיא טראומה, אם קרה משהו".

דניאל גרינברג בפריז. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

גרינברג המשיכה ושיתפה: "עצוב היה לגלות את זה אחרי שבוע שכבר חזרתי, מילד בן 3, שבא ומספר לי הכל ואני פשוט מאמתת את זה. זה לא כיף לדעת שמסתירים ממך משהו שהוא באמת חשוב לגבי הילדים שלך. אני חושבת שזה איפה שהוא פגע בסמכות שלי כאמא שיודעת לקחת את ההחלטות האם צריך לדבר על הדבר הזה או האם צריך לנרמל את הדבר הזה. פשוט הוציאו אותי מהתמונה".

"עכשיו תשאלו למה לשלוח מכתב מעו"ד ולהוריד את התמונות?", הוסיפה. "לי איפה שהוא הרגיש שמשהו התבלבל שם, משהו שם קצת לוקח את תשומת הלב מהשמירה על הילדים שלי לטובת פרסומים כאלה ואחרים בסטורי, לטובת העלאת עוקבים. לכן בחרתי שכאשר הילדים שלי לא איתי, לפחות שיהיו בידיים שאין להן התעסקות אחרת חוץ מלדאוג להם ולהיות 1000 עיניים עליהם".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אייל גולן דניאל גרינברג. אלוני מור / אינסטגרם, עיבוד תמונה
"לא מתעסקת באב ילדיי". גרינברג/עיבוד תמונה, אלוני מור / אינסטגרם

גרינברג סיימה בהתייחסות לתקרית שאירעה בסוף השבוע בקיסריה, כאשר במהלך הופעה של אייל גולן, הוא עקץ את גרינברג כאשר שיבח את אותו מטפלת על הבמה ושיתף כמה הילדים אוהבים אותה. "אני ממש לא מתעסקת כבר באב ילדיי, הוא פחות רלוונטי לי בחיים. אני נמצאת היום בזוגיות מדהימה, מיוחדת ואמיתית שמעצימה אותי, שגורמת לי לנחת ושקט, ובאמת לגדול ולצמוח ולבנות את עצמי. אז אני חושבת שאין מבורך מזה, ואני חושבת שהדבר האחרון שאני אתעסק בו זה להרוס לעצמי את הדבר הטוב הזה. קיסריה הופעות עניינים- לא רלוונטי, לא חלק מחיי, פחות מתעסקת".

מאיה זיו, המטפלת שפוטרה, צילמה בתגובה סרטון עם השיר "שמועות" שמילותיו בין היתר "שברי אמת, חצאי שקרים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully