וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעקצה את סטטיק: נחשפו חלקים מספרה החדש של שרית פולק

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 11:41

גרושתו של הראפר סטטיק, שרית פולק, פרסמה עקיצה אחרי יצאת האלבום החדש של בעלה לשעבר. עכשיו, מתגלים חלקים חדשים מהספר החדש שלה. וואלה! סלבס מסמך חדש

שרית פולק נגד סטטיק. אינסטגרם/ ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
לא משחררת/עיבוד תמונה, אינסטגרם/ ראובן קסטרו

היה מפתיע לשמוע את שרית פולק משתפת לאחרונה שהיא עובדת על כתיבת ספר חדש: "טיפה מפחיד, טיפה מרגש, טיפה מרוקן, טיפה ממלא. חוסר וודאות מוחלט, סקרנות של ממש והרצון הזה, להישאר ילדה שהיא טובה בעיר שלפעמים רעה".

"בינתיים אני גאה בעצמי. וראבק, שאסיים לכתוב את הספר כבר. אתם תקראו אותו, נכון?", שאלה בשיחה עם עוקביה על הקשיים שהיא חווה בחווית החיים בתל אביב. במהלך השבוע האחרון, מי שכנראה אחראי על עריכת הספר החדש, הסופר פיני ג'ומעה, חשף חלקים מהספר המדובר ששם המסמך בו הוא שמור ואולי יהיה הטייטל, "רע מהסוג הטוב".

"חכי עם הסטוץ - אם את יוצאת עם מישהו מיד אחרי פרידה, זה עלול להוביל אותך לקשר שאת עדיין לא מוכנה אליו", היה אחד מיני הדברים הרבים שנכתבו, כמו גם חלקים מהמשפטים שכתבה: "מה את עושה בחיים? נקלעת לסיטואציות", "אני אלופה בטעויות ומומחים ליצור בעיות שיצרתי בעצמי", ועוד פנינים נוספות.

הספר של שרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
תובנות עמוקות/צילום מסך, אינסטגרם
הספר של שרית פולק. אינסטגרם, צילום מסך
משוררת?/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור,יציאת האלבום החדש של הראפר סטטיק כנראה הצליחה לעצבן את אשתו לשעבר, פולק. אבל אחרי שורה כמו: "אני כל כך מאוהב לך בצורה שאיתך סיבוב שני כבר לא נראה כזה נורא. אז אם את רוצה ילדים - דברי איתי", אפשר להבין את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמש (ג'): "תמיד תזכרי, לא משנה כמה אישה טובה את, את אף פעם לא תהיי מספיק טובה עבור בחור שעדיין לא מוכן להפוך לגבר".

וואלה! סלבס התחילה לכתוב משפטים עם רווחים ולמכור אותם למרבה במחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully