וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ירדו לביונסה 4,000,000 עוקבים באינסטגרם? "תאוריית רצח"

עודכן לאחרונה: 30.9.2024 / 12:17

הפרשה המטרידה שמסעירה את הוליווד כבר חודשים ארוכים מגיעה לשיאים חדשים. עכשיו, הגיע תורה של ביונסה לספוג את האש ממעריצים ברחבי העולם. אבל במה בדיוק היא מואשמת?

שון דידי קומבס, ג'ייזי וביונסה. צילום: Shareif Ziyadat/Getty Images, Kevin Mazur/Getty Images, עיבוד תמונה
שון דידי קומבס, ג'ייזי וביונסה/עיבוד תמונה, צילום: Shareif Ziyadat/Getty Images, Kevin Mazur/Getty Images

אלא אם במקרה הייתם מתחת לאבן מחודש מרץ האחרון, בטח כבר שמעתם על כך שהראפר פאף דאדי / פי דידי (בחירת השם לשיקולכם), נעצר והואשם בכמה מהסעיפים החמורים ביותר בארה"ב: סחר בבני אדם וקטינים למטרות מין, אונס, תקיפה, הטרדה מינית, סחר בסמים ובכלי נשק.

לא סתם סוכנים פדרלים פשטו על הבתים של הראפר - הרי שמדובר בסיפור כל כך גדול, שכולל המון אנשים מפורסמים. לפני כשבוע נחשפו תיעודים מתוך הנכס של דידי, בו היו 1,000 בקבוקים של שמן תינוקות או שמן סיכה, סמים, כלי נשק, תחמושת ומאות צעצועי מין.

אחת השמועות החזקות שרצו בנושא וגובתה גם בראיונות עבר מטרידים ביותר שרצו ברשתות החברתיות, היא על כך שפאף עשה גרומינג (פיתוי קטינים לפעילות מינית) גם לזמרים שגילה כמו אשר וג'סטין ביבר, שהיה בן 15 בלבד.

במהלך סוף השבוע שעבר, יצאה הראפרית ניקי מינאז' בסדרת ציוצים בהן הפנתה אצבע מאשימה לשני החברים הטובים ביותר של הראפר השנוי במחלוקת - ביונסה וג'יי זי: "מודאגים מהתה על הילד בן ה-15 שנאנס אבל לא מגיבים על התה ושמן התינוקות שמתרחש כבר כמה עשורים".

בציוץ אחר שפרסמה, הוסיפה את תגובתה גם לתאוריות הקונספירציה שמאשימות אותה במעורבות: "הם צריכים להשאיר את השיחה עליי כדי שאף אחד לא ישאל שאלות על הבסטי שלהם, נראה שהתה בן ה-30 רחוק מלהיות פג תוקף".

גם את האקסית המנוחה של דידי, קים פורטר, ציינה מינאז' בחלק מהדברים שפרסמה, נוסף על שמות נוספים שהאשימה בקרבה למסיבות ה"פריק אוף" של הראפר: "אם אליה, פוקסי ועוד היו נוכחים בהתעללות ובניצול של קטינים ומתבגרים בתעשייה, האם הם גם ידעו על ההתעללות בקים פורטר ובקאסי? כולכם תמיד כמו להקת עכברים ביחד".

למי מכם שפספסו את החלק הזה, לאמו של שלושת ילדיו של דידי - פורטר, שנפטרה בשנת 2018, היה יומן בו תיעדה כל מה שפאף עשה לה ב-13 השנים בהן היו במערכת יחסים לא יציבה בלשון המעטה, כולל מהמסיבות המטרידות והידועות לשמצה.

ביומנים האלה היא תיארה בין היתר גם: "כוכב פופ בן 18 שנוצל מינית על ידי דידי ומאז הפך לשם מוכר בכל בעולם", דברים שרבים מחברים לביבר גם כן.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
@imayalee

החלק הרביעי לפרשה של פאף דאדי, ואיך ג'גואר רייט יודעת הכל? טריגר תכנים קשים ⚠️

♬ original sound - Maya Lee Levy

למרות שברשתות החברתיות התחילו לרוץ תמונות שטוענות להראות את ירידת העוקבים של השניים - מדובר בפייק ניוז! הירידה בעוקבים החלה כבר לפני מספר חודשים וקשורה לשינוי מדיניות של אינסטגרם - ולא לפרשה.

אבל האם יש סיכוי שיש אדם נורא יותר מפאף דאדי?

על פי ג'ואגואר רייט, אכן יש והוא לא אחר מג'יי זי - טענה איתה היא רצה כבר כמה שנים טובות. רייט הייתה עובדת בעבר עם שני הראפרים, נכחה במסיבות ה"פריק אוף" ושיתפה שברחה משם "כל עוד נפשה בה".

חשוב להזכיר שלמרות כל הרעש והתאוריות השונות, הפרטים עדיין נמצאים בחקירה רצינית ורק כדי לסבר את אוזניכם, מדובר בפרשה בסדר גודל של פרשת ג'פרי אפשטיין. וואלה סלבס מבטיחה להמשיך לעדכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully