וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בהוליווד: פאף דדי עומד בפני האשמות בפשעים חמורים

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 13:45

הרשתות החברתיות התפוצצו אחרי שהמשטרה פשטה על ביתו של הראפר פאף דדי, שהואשם בעבירות החמורות ביותר בארצות הברית ותיבת פנדורה של הצד האפל ביותר בתעשיית הבידור נפתחה. וואלה! סלבס קשה לקריאה

הראפר פי דידי, או בשמו האמיתי- שון קומבס, עומד בימים אלה בפני אישומים חמורים מאוד, אם לא החמורים ביותר: סחר בבני אדם למטרות מין (כולל קטינים), אונס, תקיפה והטרדה מינית, וסחר בסמים וכלי נשק. אתמול (ג'), הגיע צוות גדול של כוחות מיוחדים וביצעו פשיטה על הבתים שבבעלותו, גם בלוס-אנג'לס, גם במיאמי וגם בניו-יורק. אמנם הראפר עצמו לא היה באף אחד מהנכסים בזמן שכל זה קרה, אבל כל האנשים שכן נכחו שם נעצרו מיד.

עם תחילת הדיווחים על המקרה, עלו ברשתות החברתיות ספקולציות על כך שהקורבנות בסיפור הם אנשים חשובים עם פרופיל גבוה ולא לקח המון זמן לפני שהועלו על ידי גולשים האשמו ב"גרומינג" של הזמר ג'סטין ביבר, עליו לקח קומבס חסות כשהיה בן 15.

על פי כמות הראיות שהיו בחזקת מוסדות האכיפה, אפשר להבין שמדובר בחקירה שמתמשכת כבר תקופה. אחת מהתביעות שהוגשו נגד הראפר היא של זמרת בשם קסנדרה. על פי התביעה, הזמרת טוענת שבשנת 2018 היא הגיעה אל הראפר כי חיפשה יד מכווינה בקריירה שלה, אבל הוא ניצל את זה ואנס אותה.

לאחר מכן קסנדרה ודידי נכנסו למערכת יחסים רעילה ומתעללת שארכה מספר שנים. באותה התקופה הוא התעלל בה פיזית ושלט לחלוטין גם על חייה האישיים וגם על חייה המקצועיים.

על פי התגובה הציבורית לתביעה בזמנו, יש מצב שהזמרת המסכנה שברה קשר שתיקה של שנים, שבתוכו היו המון נשים שהפכו לקורבנות ופחדו לדבר. לא הרבה לאחר מכן, הגיעה תביעה מאישה נוספת בשם ג'ואי דיקרסון עם סיפור דומה של אונס וטענות נוספות שהוא סימם אותה לפני הפגיעה.

אם זה לא מספיק דפוק, דיקרסון טענה גם שהראפר תיעד את ההטרדה הקשה שעברה בנוסף לסרטונים אינטימיים שלה שהצליח להשיג ולאורך השנים איים עליה שאם היא תתלונן הוא יפרסם את הכל.

תוך כדי שהסיפור התחיל להתפוצץ בשנת 2003, תביעה שלישית נשלחה לבית המשפט שתיארה מקרה דומה ממקור אנונימי. לאחר מכן, הגיעה גם התביעה הרביעית ממי שהייתה בזמנו קטינה שטענה שהיא שודלה למין על ידי דידי ושהוא וחברים שלו ביצעו בה אונס קבוצתי אלים בוילה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לא רק נשים התלוננו על ההתנהגות הבזויה לכאורה של הראפר.

גם המפיק המוזיקלי המצליח, רודני ג'ונס, יצא בעבר נגד קומבס וטען שהוא עבד בין 2022 ל- 2023 עם פאף דדי. בזמן הזה הקליט שעות של עדויות מפלילות נגד דידי והצוות שלו, אותן עדויות כבר הועברו לרשויות ומשמשות כיום כראיות נגדו. יחד עם זאת, המפיק המוזיקלי טוען שהוא הואלץ להעסיק עובדי מין ולהשתתף עם הראפר והצוות שלו בסיטואציות מיניות עם נשים, שחלקן בכלל קטינות, כל זה תוך כדי נגיעות באיבר המין שלו ללא הסכמה או רצון.

ג'ונס הוא ממש לא היחיד מהתעשייה שדיבר על דידי, בראיון ישן שקיים הזמר אשר עם מנחת הטלוויזיה המיתולוגית אופרה ווינפרי בשנת 2012, סיפר הזמר שהוא רצה לרצות את הראפר אחרי שהפיק לו את האלבום ושבמהלך השנים בהן עבדו יחד נחשף אשר לדברים שהיה לו קשה להתמודד איתם, כמו מסיבות מין וצריכת סמים.

בראיון נוסף עם המנחה האוורד סטרן, חשף הזמר שהוא אפילו נשלח ל"מחנה הטעמים" של פאף דדי: "בשנות התשעים, אתה מבין מה זה היה?" שאל אשר. בתגובה אמר לו המנחה: "הבית של פפי היה מלא בנשים, מסיבות ואורגיות ללא הפסקה". "הייתה לי ההזדמנות לראות כמה דברים", שיתף הזמר, שהותקל על ידי סטרן בזעקה: "אבל היית בן 13!"

"הלכתי לשם כדי לראות את אורח החיים וראיתי אותו. אני לא יודע אם הצלחתי להבין בכלל מה ראיתי. זה היה פרוע, קרו שם דברים ממש מוזרים ואני לא בהכרח הבנתי אותם". כשנשאל אם היה שולח את הבן שלו ל"מחנה" הזה ענה מיד: "אין שום מצב".

כאמור, כל העדויות שהצטברו וצפו מחדש ביממה האחרונה אחרי פשיטת המשטרה, הביאה גולשים רבים להביע דאגה לביבר, שהועצמה אחרי שאמא של כוכב הפופ טענה שדידי שידל את ביבר, שהיה קטין (!), ללכת למסיבות מין שהיו בהן גם לא מעט סמים ושהראפר ניצל את מעמדו מול הזמר הקנדי הצעיר והכריח אותו להתנסות בקוקאין.

אז מה קורה עכשיו?

אנחנו כבר יודעים שמי שנעצרו היו אנשי הצוות של קומבס, אך לא הוא. למה? על פי מקורות מקורבים ששוחחו עם Page Six, דידי ואנשיו אמנם לא ציפו לפשיטות הענק על הנכסים שלו, אבל הוא נמצא בכלל באיי הבהאמה לקראת חופשת האביב של ילדיו.

למרות ההסבר הכביכול הגיוני להיעדרותו, אין לו ממש היגיון בהתחשב בכך שבמהלך הפשיטות על הנכסים שלו ברחבי ארה"ב נעצרו גם הבנים שלו: "לייזר כוון על הילדים שלו בפנים, בחזה ובלב בזמן שהם הובלו החוצה עם אזיקים לגופם", שיתף מקור נוסף לצהובון.

אם חשבתם שכבר יצאתם מדעתכם בעקבות הפרטים המזעזעים, וואלה! סלבס הייתה ממליצה לכם לשבת לפני שתקראו את תגובת עורך הדין של הראפר, אהרון דייר: "אתמול, נעשה שימוש יתר אגרסיבי בכוחות צבא שביצעו את צווי החיפוש בנכסיו של מר קומבס. אין שום תירוץ להפגנת הכוח והעוינות המוגזמת שהפגינו הרשויות או לאופן בו טיפלו בילדיו ועובדיו".

"מר קומבס מעולם לא נעצר אך כן דיבר עם הרשויות ושיתף איתן פעולה. למרות הספקולציות בתקשורת, לא מר קומבס ולא אף אחד מבני משפחתו נעצרו ולא הוגבלה היכולת שלהם לנסוע בשום אופן", דייר הוסיף וטען: "לא נמצאו כל ממצאים שמטילים אחריות פלילית או אזרחית באף אחת מהטענות הללו. מר קומבס חף מפשעיו וימשיך להילחם בכל יום כדי לטהר את שמו".

רק נזכיר שגם הראפר השנוי במחלוקת, קניה ווסט, רמז בעבר על ההתנהגות הבעייתית של דידי: "לא הייתי נותן לו את הכתובת של הבית שלי, בו גרות הבנות שלי", אמר בראיון עבר.

וואלה! סלבס מזכירה לגולשיה שהם לא לבד. כל אדם שזקוק לסיוע נפשי, יכול לקבלו בעמותת ער"ן בטלפון 1201, או בסיוע אונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully