וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן נגד דניאל גרינברג: "הילדים אוהבים את הבייביסיטר"

11.9.2024 / 9:17

אופוזיציה חדשה? אייל גולן, קארין גרינברג (אחותה של גרושתו, דניאל גרינברג) והמטפלת לשעבר של דניאל נפגשו אמש בהופעה של גולן, כאשר המטפלת קיבלה הקדשה על הבמה והעלתה סרטון שלה שרה שיר עם מסר ברור לגרינברג. וואלה סלבס פופקורן

דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בימים יפים יותר ונטולי עקיצות הדדיות. גרינברג וגולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
מאיה זיו בהופעה של אייל גולן/אינסטגרם
אייל גולן וקארין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
ד"ש לדניאל. אייל גולן וקארין גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

רק אתמול דיווחנו לכם על העקיצה ששיגרה מאיה זיו, המטפלת שעבדה אצל דניאל גרינברג ופוטרה, כאשר אחזה בידיה בכרטיס עליו נכתב: "דברים יפים קורים בחיים שלך כשאת מחליטה להתרחק מפסימיות ודרמה. תבחרי סביבה חיובית". וכבר, מספר שעות אחרי- היא נכחה בהופעה בקיסריה של הגרוש של גרינברג, אייל גולן.

להופעה הגיעה המטפלת עם אחותה של דניאל, קארין גרינברג. אם תהיתם איך דבר כזה יכול לקרות- שתי האחיות התרחקו לאחרונה לטענתה של דניאל, ויש נשמות טובות שמספרות שזה הרבה מעבר לזה.

האחות והמטפלת לא רק הסתפקו בהנאה מההופעה, אלא גם העלו סטוריז משותפים, ביניהם סרטון של זיו כשהיא שרה למצלמה את שירו של גולן, "החיים אחרייך". ואם זו לא הכרזת מלחמה- אז אנחנו לא יודעים שלום מהו. בנוסף, אייל התייחס לנוכחותן של השתיים כשהקדיש לזיו (שלמרות שדניאל פיטרה אותה- עדיין ממשיכה לטפל בילדיה כשהם אצל גולן) את השיר "אהבה של ילדים" כשאמר על הבמה: "השיר הבא מוקדש למאיה הבייביסיטר של הילדים שלי, כמה שהילדים שלי אוהבים אותך".

כפי שיצא לנו להכיר את דניאל, לא יעבור הרבה עד שהיא תעלה משהו בנושא, אם זה במסגרת שאלות תשובות באינסטגרם או סתם באיזה שיר עם עקיצה- אבל מסר בטוח יועבר כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully