וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג חוטפת עקיצה מהמטפלת שפיטרה: "פסימיות ודרמה"

10.9.2024 / 14:03

דניאל גרינברג, גרושתו ואם ילדיו של אייל גולן, חוטפת עקיצה ממאיה זיו, מי שעד לא מזמן תפקדה כמטפלת של הילדים שלה- ופוטרה על ידה: " "דברים יפים קורים בחיים שלך כשאת מחליטה להתרחק מפסימיות ודרמה"

דניאל גרינברג אייל גולן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דניאל גרינברג אייל גולן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

בתחילת החודש פנתה דניאל גרינברג, גרושתו ואם שניים מילדיו של הזמר אייל גולן, מיאל ורון גולן, במסע לחיפוש אופר.

גרינברג פנתה לעזרת הציבור באיתור אישה לא מקומית שאינה מדברת או מבינה את השפה העברית: "לא ישראלית, לא דוברת עברית, חוקית עם אישורי עבודה, משרה מלאה כולל לינה, עם רישיון נהיגה".

זמן קצר לאחר מכן התבררה הסיבה: בין גרינברג לבין מי שטיפלה בשלוש השנים האחרונות בילדיה, מאיה זיו, פרץ משבר גדול שאף הגיע למעורבות של עורך דין מטעמה של גרינברג. בשיאו של המשבר שיגר עורך הדין לזיו מכתב ובו דרש ממנה להסיר באופן מיידי את התמונות המשותפות עם ילדיה של גרינברג מחשבון האינסטגרם שלה. כיאה לרוח התקופה ואם היה צורך באישור סופי לקץ היחסים, גרינברג אף הגדילה לעשות והסירה ממנה עוקב.

היום (שלישי) זיו הגיבה לראשונה לדברים כששגרה עקיצה באינסטגרם לעבר גרינברג, כאשר אחזה בידיה בכרטיס עליו נכתב: "דברים יפים קורים בחיים שלך כשאת מחליטה להתרחק מפסימיות ודרמה. תבחרי סביבה חיובית".

כזכור, למרות הפיצוץ המתוקשר בין השתיים, מיאל ורון עדיין לא נפרדים סופית מזיו, שתמשיך לטפל בילדים בזמן שיהיו אצל אביהם, אייל גולן, בעלה לשעבר של גרינברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully