וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב גלילי נשברת: "אני הולכת לישון עם זה וקמה עם זה בבוקר"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 11:17

הסאטיריקנית ידועה כמישהי שלוקחת בקלילות נושאים רבים, אך את רצח ששת החטופים בידי מחבלי חמאס היא לקחה ברצינות שיא - והודתה בקושי שלה: "אני הולכת לישון עם זה וקמה עם זה בבוקר"

עינב גלילי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - n12news, צילום מסך
עינב גלילי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - n12news

כיאה לסאטיריקנית שהיא, עינב גלילי מעולם לא חששה להביע את דעתה בשלל נושאים אקטואליים, גם אם בשלב מסוים היא חטפה עליהם בראש - אך נראה ששלשום (שישי), כשהתארחה בתוכנית "אולפן שישי" בקשת 12, היא דיברה על נושא שאין ספק שיש עליו קונצנזוס גדול, וזה של רצח ששת החטופים בעזה.

"אם היינו מרגישים שעשינו הכל, כל דקה, עבדנו בזה, לא בזבזנו אנרגיות על כלום, להוציא את האנשים האלה, הצעירים האלה", אמרה גלילי. "יש לפעמים כאב וזו תחושה שאתה שלם לפחות. אנחנו כבר תקופה ארוכה מרגישים שרצף הזוועות הוא כזה שההתרגלות היא כל כך מהירה, פשוט כי קורה עוד משהו. אני מודה שמהדבר הזה, אני הולכת עם זה לישון, אני קמה עם זה בבוקר. אני מדברת על זה עכשיו ואני יכולה להתחיל לבכות".

"יש דבר שלוקח זמן להגיד מה בזה היה כל כך שובר, מעבר לברור מאליו", סיכמה אשת התקשורת. "אלה שישה אנשים שהיו בחיים יום-יומיים קודם, ונרצחו. אני חושבת שייקח לנו זמן להגיד מה קרה ברצח של השישה האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully