וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקרע בין אייל ודניאל: חמשת הסכסוכים הגדולים של הביצה

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 10:48

השבוע נקלענו לסבב חדש של הריב המתמשך בין אייל גולן לדניאל גרינברג. לכבוד המאורע וגם סוף השבוע שבא עלינו לטובה, וואלה סלבס ריכזה בשבילכם את חמשת הריבים הבוערים של הביצה - מפוליטיקה ועד חיי אהבה

אופירה אסייג, אייל גולן והעוקב שהוסר

אייל גולן, אופירה אסייג וציפי רפאלי. ניר פקין / אינסטגרם / אלוני מור, עיבוד תמונה
כשעוד היו בסטים עם מופלטה. אופירה אסיים ואייל גולן/עיבוד תמונה, ניר פקין / אינסטגרם / אלוני מור

על אף שמדובר על אנשים מבוגרים, הריב הגדול בין מי שהיו פעם ה-BFF's של הביצה, אופירה אסייג ואייל גולן, התחיל בעקבות עוקב באינסטגרם. לאחרונה חשפה ציפי רפאלי שהיא האשמה בכל הסיפור, כיוון שאחרי שהיא החליטה להסיר עוקבים מכולם חוץ מבני המשפחה שלה - גולן עשה את אותו הדבר, אך השאיר עוקב לבת טיפוחיו נסרין קדרי ולא לאסייג.

אמנם היום השניים אכן ביחסים טובים, אך לצערנו הקשר מעולם לא חזר להיות מה שהיה לפני הסכסוך הגדול, שהמשיך הרבה יותר ממה שהוא היה צריך.

נסרין קדרי, ליאל אלי ומערכות יחסים רעילות

נסרין קדרי וליאל אלי. ניר פקין, עיבוד תמונה
נסרין קדרי וליאל אלי/עיבוד תמונה, ניר פקין

אם הזכרנו את נסרין, לא נשכח את הסכסכוך שלה עם המשפיענית ליאל אלי בעקבות שידור הסדרה על חייה של הזמרת והחשיפה של מערכת היחסים שלה עם בעלה, רום שמיר. אלי טענה שכצופה מהצד, היא דואגת שמדובר במערכת יחסים רעילה ולא בריאה.

מנגד, קדרי מיד נעמדה על שתי הרגליים האחוריות: "אם היא חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, אם זה באמת גורם לה צער, ואם באמת אכפת לה ממך- היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות, באנושיות".

"כי לפרסם את דעתה ברבים זה רק ניסיון לצאת גדולה על חשבונך, להשפיל אותך ברבים, וזה הכי רעיל שיש. לא הזוגיות שלך. מאחלת לכן שתמיד תדעו להקשיב לעצמכן ולא לרעל".

סוף טוב הכל טוב והשתיים הספיקו לשבת אחת עם השנייה וללבן את העניינים, כמה שבועות לאחר כל הדרמה: "תקשיבו, ב-19/3, בערך שלושה שבועות אחרי כל הבלאגן, אני ונסרין נתקלנו אחת בשניה בקטע מקרי והזוי. דברנו בחוץ איזה חצי שעה והתפייסנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

אורטל עמר, בן אל תבורי וההקלטות המחוקות

בן אל תבורי ואורטל עמר. אינסטגרם / קשת 12, עיבוד תמונה
בן אל תבורי ואורטל עמר/עיבוד תמונה, אינסטגרם / קשת 12

על ההיסטוריה של מערכת היחסים בין בן אל תבורי וגרושתו אורטל עמר אפשר לכתוב ערך בויקיפדיה. השניים יצאו תקופה, הביאו ילד יחד, לו קראו תו פרינס וממש כמה שבועות אחרי שנולד הם נפרדו. מאז היו לא מעט חיכוכים בינהם כולל דליפת ההקלטות הידועות לשמצה, שהוסרו מהרשת בעקבות תביעה שהגישה עמר לבית המשפט נגד מערכת "ישראל היום", בה ניצחה.

כזכור, בהקלטות נאמרו מפיו של תבורי מילים קשות והוטחו איומים באם בנו. במזל גדול השניים למדו לגדל בשלום את בנם המשותף ולאחרונה, אחרי ששיתף בן אל על ההטרדה המינית שעבר בתור ילד, חיזקה אותו אורטל קבל עם ואינסטגרם: "אני שמחה לראות את הדרך שעברת. הייתה כתבה מקסימה, אמיתית ומדוייקת. אני מאחלת לך מכאן מול כולם שתפרח ותצליח. דרך השלום היא תמיד עדיפה על מלחמות. אני שמחה שאנחנו במקום טוב יותר".

ליהיא גרינבר, אביבית בר זוהר ו"את רק נחתת"

אביבית בר זוהר ליהיא גרינר. אור גפן / אינסטגרם, עיבוד תמונה
אביבית בר זוהר ליהיא גרינר/עיבוד תמונה, אור גפן / אינסטגרם

הסיפור, שהפך למוכר בכל בית, על הסכסוך בין יוצאות האח הגדול ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר, התחיל אחרי שהגיעה אביבית לחתונתה של ליהיא - בה (על פי הציטוט המפורסם) היא השיקה חבר חדש בחתונה של גרינר ואפילו הגדילה להגיע מוקדם יותר למקום כדי לקבל עוד קצת זמן מול המצלמות, על פי האשמותיה של הכלה הכעוסה.

בסופו של דבר גרינר כל כך כעסה באותו ערב שביקשה להוציא את בר זוהר מהאולם. משם הדברים הדרדרו לכדי השמצות הדדיות שהובילו לתביעה של אביבית נגד ליהיא, על סך מאות אלפי שקלים, כיוון שטענה שליהיא קראה לה "נערת ליווי".

המשפט נגמר ובו נקבע שגרינר צריכה להתנצל בפני הנמסיס שלה ושעליהן לעשות קמפיין משותף (טוב שיש שופטים בירושלים). ליהיא התנצלה כמתבקש והשתיים אכן עשו קמפיין זוגי לחברת דיאטה, ועד היום צוחקות על הריב שהתפוצץ בחוסר פרופורציה מושלם.

נטלי דדון, גיא פינס וההזמנה שבוטלה

גיא פינס נטלי דדון. קשת 12 / באדיבות המצולמים, אלה בר, עיבוד תמונה
גיא פינס נטלי דדון/עיבוד תמונה, קשת 12 / באדיבות המצולמים, אלה בר

כבר תקופה ארוכה שלא תראו את שמה של המשפיענית נטלי דדון במהדורות של התוכנית בהגשתו של גיא פינס ויש מצב שקיבלנו את הסיבה לכך לפני כמה חודשים.

בעקבות ראיון של דדון למדור "Sheee" בוואלה, בו סיפרה שהפסיקו להזמין אותה לאירועים בעקבות הדעות הפוליטיות שלה, השיב פינס: "באיזה 'קונצנזוס' סלבס ומשפיענים מדובר? שהיא חרגה ממני בימניותה החדשה? זה של אדל? אולי אביבית? או ניקול ראידמן? יבגני? הוכמן? ואני גם סקרן ממש לשמוע דוגמאות ל'חרם' המדובר. בינתיים היא רק הרוויחה מהשיוט שלה ימינה".

כמובן שדדון לא נשארה חייבת, עקצה אותו בחזרה ואחרי כמה ימים, בשיחה עם וואלה סלבס טענה: "‫זה עובדות בפועל בשטח, יש דילוג מאוד מאוד ברור עליי ‫גם לטובה. ‫אוקיי, זה לא עכשיו ‫פליז, תסקרו אותי. ‫אני לא חושבת שזה מה שיגרום לי ‫לנשום ולחיות".

"אבל עם זאת זה די מביך שהבן האדם היחידי בתעשייה שענה לאדון פינס, הוא זה שכבר לא פונים אליו בתוכנית "ערב טוב". גם מאוד מאוד טבעי אם ענית למנחה ואת מתנגחת בו מן הסתם גם לא יסקרו אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully