וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסרין קדרי מגיבה לליאל אלי: "ניסיון לצאת גדולה על חשבוני"

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:06

אחרי שכוכבת הרשת פרסה את משנתה ואת הביקורת שלה לגבי מערכת היחסים בין נסרין קדרי לרום שמיר ואמרה כי לדעתה מדובר ב"זוגיות רעילה", הזמרת לא נשארה חייבת והגיבה לה בחזרה: "מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים, היא במילה אחת: רעה". וואלה! סלבס מחוממת

נסרין קדרי וליאל אלי. ניר פקין, עיבוד תמונה
ביקורת לגיטימית? קדרי ואלי/עיבוד תמונה, ניר פקין

כוכבת הרשת ליאל אלי צפתה אתמול (שבת) בסדרת הדוקו-ריאלטי "נסרין אגדה", המלווה את חייה של הזמרת נסרין קדרי ומשפחתה, והייתה לה לא מעט ביקורת על הזוגיות של קדרי ובעלה רום שמיר. אחרי שכתבה סדרת סטוריז בהם כינתה את מערכת היחסים ביניהם "זוגיות רעילה", הזמרת החליטה להגיב לדברים וממש לא נשארה חייבת.

בפוסט ארוך שפרסמה קדרי הבוקר (ראשון) היא כתבה: "הכי טבעי לי לא להגיב על הפרסום הבוקר, אני בן אדם חזק, עצמאי, בניתי את עצמי בעשר אצבעות וכל הבחירות בחיי נעשו ממקום של עוצמה. לכן אני במקום ששאפתי אליו, בקריירה, בחיים האישיים, מוגשמת ומאושרת. אבל אני חושבת על כל הנשים שמקבלות הערות על הזוגיות שלהן מנשים אחרות וחייבת להגיד לכן משהו- כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים, היא במילה אחת: רעה. כי צריך להיות בנאדם ממש אכזרי כדי לעשות דבר כזה".

הזמרת המשיכה ותקפה את כוכבת הרשת: "אם היא חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, אם זה באמת גורם לה צער, ואם באמת אכפת לה ממך- היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות, באנושיות. כי לפרסם את דעתה ברבים זה רק ניסיון לצאת גדולה על חשבונך, להשפיל אותך ברבים, וזה הכי רעיל שיש. לא הזוגיות שלך. מאחלת לכן שתמיד תדעו להקשיב לעצמכן ולא לרעל".

"כמי שהייתה במספר מערכות יחסים רעילות אני יודעת איזה חיים בחרתי לא לחיות. אני יודעת ממה התחזקתי ומה בנה את מי שאני היום כאמא וכאישה נשואה. כשבחרתי לשים את החיים שלי על המסך ראיתי מטרה אחת: להראות לכל הנשים שצופות בי ששום דבר לא זוהר. בחרתי להשתמש בכוח שלי כדי לשתף את העובדה שזה שאני זמרת מפורסמת שמנהלת קריירה מצליחה לצד חיי נישואים, הורות ואהבה גדולה בלב לא אומר שהכל תמיד הולך חלק. כמו בכל בית בעולם", המשיכה הזמרת.

"דווקא ב-2024 כשיש על המסכים שלנו תחרות בלי פוסקת למי יש חיים יפים יותר אני בחרתי אחרת. עונה שלמה בלי איפור שיער כהרגלי, עם החרדות הכי אישיות שלי וההתמודדות שלי ושל בעלי, אבא של הבן שלי, שעובר חרדות בעצמו כי אנחנו בפאקינג מלחמה בארץ", כתבה והוסיפה: "בחרנו לחלוק אתכם את החודש הכי רגיש בחיים שלנו זה לא רעיל חברים, זה אנושי. המלחמה הזו הוציאה מכולנו צדדים קשים, אנחנו חיים תחת סיר לחץ תמידי והנפש של כולנו כבר לא תחזור להיות מה שהיא הייתה כנראה. אבל הכי חשוב- שנחזק אחד את השני, לא תהיה שיפוטיים ונשאר מאוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully