וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל אלי נגד מערכת היחסים של נסרין קדרי ובעלה: "זוגיות רעילה"

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 18:12

כוכבת הרשת ליאל אלי צפתה בעונה החדשה של הריאלטי בכיכובה של נסרין קדרי ומשפחתה, והיה לה לא מעט להגיד על מערכת היחסים בין הזמרת לבין בעלה רום שמיר: "מסוג הסדרות שצריך להקרין בבתי ספר ולרשום איך גבר לא צריך להתנהג". וואלה! סלבס שייד

ליאל אלי על מערכת היחסים של נסרי קדרי ורום שמיר/צילום מסך אינסטגרם

דוקו הריאלטי של הזמרת נסרין קדרי העוקב אחר חייה וחיי משפחתה זכה להרבה הצלחה, עם לא מעט חיקויים שרצים ברחבי הרשת ואפילו הגיע עד ל"ארץ נהדרת". אבל לצד הסצינות המצחיקות והרגעים המרגשים לצופים בתכנית יש גם לא מעט ביקורת, בעיקר על מערכת היחסים בין הזמרת לבין בעלה רום שמיר, וכך גם לכוכבת הרשת ליאל אלי שהחליטה לפתוח את הנושא, והיה לה הרבה מה להגיד.

בסדרת סטוריז שהעלתה אתמול אלי לעמוד האינסטגרם שלה היא שטחה בפני העוקבים את משנתה לגבי הזוגיות של השניים, וסיפרה כי הם מזכירים לה מערכת יחסים שניהלה בעצמה: "הוא מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי וויבים רעים. סליחה, לדעתי הם פשוט לא מוציאים את המיטב אחד מהשני", כתבה והוסיפה: "אני יודעת שקל לשבת על הספה ולשפוט אבל סליחה זה באמת עושה לי רמא לצפות והייתי חייבת לשתף".

הכוכבת המשיכה ואמרה: "הוא אומר 'איתי בבית את בלי אנרגיות ובחוץ את עם אנרגיות'. אגב רואים את זה וזה ניכר, כשהיא בחוץ עם אנשים היא פורחת. חיים אתה שותה את האנרגיות שלה עם קשית. אתה גורם לזה. בעייני, כמובן הכל בעייני ולדעתי האישית", תוך כדי שהיא מעלה סצינות שונות מתוך הסדרה המציגות את מערכת היחסים בין קדרי לבעלה.

ליאל אלי על מערכת היחסים של נסרין קדרי ורום שמיר. אינסטגרם, צילום מסך
ליאל אלי על מערכת היחסים של נסרין קדרי ורום שמיר/צילום מסך, אינסטגרם
ליאל אלי על מערכת היחסים של נסרין קדרי ורום שמיר. אינסטגרם, צילום מסך
ליאל אלי על מערכת היחסים של נסרין קדרי ורום שמיר/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך העלתה אלי סטורי נוסף בו כתבה: "כמות ההודעות על הנושא. אני ממש שמחה שאני לא היחידה שראתה את זה. אני מרגישה שיש מלא בנות נוער ובחורות צעירות וגם נשים בכללי שיכולות להשאב למערכת יחסים כזאת וזה כואב לי ברמות".

"זה מסוג הסדרות שצריך להקין בבתי ספר ולרשום איך גבר לא צריך להתנהג. מה זה זוגיות רעילה. זה מרגיש לי מה זה שופטני לרשום אבל בואו. זאת סדרה לעיניי כל עם ישראל וחשוב שנציף נושאים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully