וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הראיון המרגש של בן אל תבורי, גרושתו אורטל עמר מגיבה

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 20:13

בן אל תבורי שבר אמש שתיקה בת שנתיים מאז שעבר פרידה מבן הזוג המקצועי סטטיק ונחשפו ההקלטות ההקלטות הידועות לשמצה. עכשיו גרושותו, אורטל עמר, מגיבה

בן אל תבורי. קשת 12, צילום מסך
בן אל תבורי/צילום מסך, קשת 12
אורטל עמר. מסך אינסטגרם ortal_amar, צילום מסך
אורטל עמר/צילום מסך, מסך אינסטגרם ortal_amar

על סאגת הפרידה והריבים המתוקשרים בין בן אל תבורי וגרושתו אורטל עמר אפשר לכתוב טלנובלה, אך יש מצב שאתמול היה הפרק האחרון בסדרה. אמש, מול מאות אלפי צופים בבית התראיין תבורי באולפן 12 וסיפר על החרטה הגדולה, הדיכאון אליו נכנס וגם על ההטרדה אותה עבר בגיל 8.

מי שהרימה את הכפפה ראשונה והגיבה לכתבה היא עמר עצמה שכתבה: "אני שמחה לראות את הדרך שעברת. הייתה כתבה מקסימה, אמיתית ומדוייקת. אני מאחלת לך מכאן מול כולם שתפרח ותצליח. דרך השלום היא תמיד עדיפה על מלחמות. אני שמחה שאנחנו במקום טוב יותר. אני ותו אוהבים ותמוכים בך.

גם אחותו של בן אל, בת אל תבורי הביעה את דעתה וניצלה את הבמה כדי לסגור חשבונות: "אני תמיד אוהב אותך אתה הדם שלי אתה אח שלי... יחד עם זאת אנחנו מאד פגועים. אני מתכוונת אני אמא והאחיות שלך, חן והילדים שלי, אחיינים שלך שמכירים אותך מהטלוויזיה כסטטיק ובן אל".

אביבה תבורי, בן אל ובת אל תבורי. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אביבה תבורי, בן אל ובת אל תבורי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

"המון פעמים ניסינו להתקרב, ליזום אף פעם לא טרחת אפילו לענות לנו. הלב שלי מרוסק ממך כבר כמה שנים אבל למדתי לחיות עם זה".

"לרגע לא רצית איתנו שום קשר ואף פעם לא ניסית לפנות אלינו. כשקרה מה שקרה לא מזמן ישר סימסתי לך. בכיתי דמעות. כאבתי את הכאב שלך מרחוק. אתה אח שלי. אתה הדם שלי, אבל לנטוש? מעולם לא נטשתי", חתמה תבורי.

מי שעדיין לא כתב בעניין הוא בן הזוג המוזיקלי לשעבר, סטטיק, שתבורי עצמו סיפר בכתבה שהיה שמח אם היה כותב לו משהו אחרי שיצפה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully