וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פינס עוקץ את נטלי דדון: "תני דוגמה לחרם שעברת"

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 12:57

אחרי שהמשפיענית נטלי דדון טענה שהיא עוברת חרם על ידי התעשייה גיא פינס תקף אותה והיא לא נשארה חייבת

גיא פינס ערב טוב. קשת 12, צילום מסך
גיא פינס ערב טוב/צילום מסך, קשת 12
נטלי דדון. אלה בר, באדיבות המצולמים
נטלי דדון/באדיבות המצולמים, אלה בר

"הם 'הקיאו' אותי, שמי הוסר משולחנות משרדי הפרסום, איבדתי 'חברים' (נקיון מבורך-חברים הם פחות) נפלטתי מאירועים וספגתי חרם בוטה. לא נוגעים בצד שלך חמודה (הצד של בורא עולם אם מישהו זקוק לתזכורת כמובן)", כתבה המשפיענית נטלי דדון בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

באיחור אופנתי, הגיע מנחה תוכנית הבידור גיא פינס והגיב לה על הנושא: "באיחור קל - באיזה 'קונצנזוס' סלבס ומשפיענים מדובר? שהיא חרגה ממני בימניותה החדשה? זה של אדל? אולי אביבית? או ניקול ראידמן? יבגני? הוכמן? ואני גם סקרן ממש לשמוע דוגמאות ל'חרם' המדובר. בינתיים היא רק הרוויחה מהשיוט שלה ימינה", כתב על הפוסט של וואלה ניוז על הראיון שהעניקה למדור "Sheee".

דדון לא נשארה חייבת והגיבה: "אהבתי את התמימות, יש לי דוגמה מעולה. עניתי לאדון אלוהים מר גיא פינס, איך העזתי ומאז הוחרמתי מתוכניתו. כתביו קיבלו פקודה ברורה שלא לסקר אותי ולא להגיע למה שקשור בי".

"הפלא ופלא נשארתי בחיים גם בלעדיכם דוגמא מספיק טובה?! הפחד של אנשים מלענות לך מביך ביותר, ללטף את דעותייך ואת האושייה שאתה זה פחות הקטע שלי, איזה מזל שהאלוהים שלי לא נמצא על המסך. ותמצא חיים די לרדוף אותי גם בפוסטים מהעבר", עקצה.

זאת לא הפעם הראשונה בה השניים מתכסחים, בפעם הקודמת זה היה במהלך שבוע האופנה הישראלי בעקבות העבודה שהמשפיענית צעדה בתערוכתו של מעצב האופנה דוד וקסלר בזמן שלבשה בד עליו הודפסו כתבות נגד המהפכה המשפטית: "לא הבנתי איך נטלי דדון, שכל הזמן מסבירה למה ההפיכה המשפטית זה כזה סבבה, בסוף נתקעה בבגד שזועק את סיסמת ההתנגדות להפיכה", הגיב אז המנחה.

"בימים אלו של כאוס, של משפחות שלא ישבו ביחד בארוחת החג, של חברים שמנתקים קשר - עם כל מה שקורה בחוץ, אני בוחרת בעם ישראל", השיבה דדון והוסיפה: "אני למודת ניסיון מההיסטוריה שלנו כעם, אני מבינה כמה חורבן, גלות ושנאת חינם עלתה לנו בעבר. אני מבינה את ההשלכות של הקרע ביחד עם עמדותיי הימניות שלא כל אחד מצליח לבלוע".

גיא פינס נטלי דדון. קשת 12 / באדיבות המצולמים, אלה בר, עיבוד תמונה
גיא פינס נטלי דדון/עיבוד תמונה, קשת 12 / באדיבות המצולמים, אלה בר

"האם היה נכון להדיר את הימין לדעתך? לדעתי לא. אנחנו חלק גדול מהמרקם החברתי של המדינה זו. זו גם האדמה שלנו שבוערת, גם לנו אין ארץ אחרת, אין בעלות על השיר או על האמרה הזו לאף אחד. אני אמשיך לדבר על דעותיי בחופשיות כי פלורליזם זה לא רק לצד אחד".

"כמו שקראתי לנציגינו לדבר, אני קוראת גם לך להפסיק להחרים את מי שאינו חושב כמוך. בדיוק כמו שאתה עושה בכל האירועים האחרונים, שאתם מדלגים עליי באלגנטיות עם המיקרופון כדי שחלילה לא ישמעו את דעתי", הטיחה בזמנו.

אך גם פינס לא נשאר חייב: "כי את, שעטה על כל פיגוע כדי להפיץ התבכיינות מזוייפת של עשו לי ואכלו לי, תטיפי לי על הסתה. אין לי צורך בכך. תמשיכי לגייס טראפיק ותעזבי אותי בשקט", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully