וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון: "מחרימים אותי ונפלטתי מהרבה אירועים"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 10:42

הדוגמנית והאקטיביסטית נטלי דדון רגילה לקבל תגובות על דעותיה הפוליטיות, אך כעת, מי שהייתה מחלוצות האינסטגרם, טוענת שהיא נפלטה ממשרדי הפרסום - והכל בגלל דעותיה

נטלי דדון בשמלת מחשוף ארץ ישראל. פורים 2024. צילום: יח"צ, עיבוד תמונה
נטלי דדון בשמלת מחשוף ארץ ישראל. פורים 2024/עיבוד תמונה, צילום: יח"צ

"תל אביב תקיא מתוכה אנשים כמו נטלי דדון. הם לא יוכלו להמשיך ולהינות ממנעמי העיר החופשית בעודם פועלים במלוא המרץ נגד החופש והשוויון שהדמוקרטיה הישראלית מעניקה להם. התקרית הזאת ודומות לה ילכו ויתרבו".

"ההגנה על הערכים ההומאנים והדמוקרטיים שלנו מצדיקה כל גילוי של מחאה לא-אלימה. אל תתבלבלו: זה לא מאבק על בתי קפה או על זכותם של אידיוטים לשבת בהם. זה מאבק על נשמתה של המדינה",
אלו רק חלק מהדברים שקראה על עצמה הדוגמנית והאקטיביסטית באחד מהמגזינים מכתבה שעלתה לפני כשנה וכעת קיבלה תזכורת על כך.

"כשהכותרת הזאת עלתה לא ייחסתי לה יותר מידי חשיבות", פתחה את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היום (שלישי) והמשיכה: "חשבתי שסתם הכל תוסס ואנשים לא מבינים את המשמעות של "להקיא" אדם בשל דעותיו, שאותם אנשים בדיוק מחר מחרתיים יחזיקו את הראש כשהילד שלהם יעבור חרם או יספוג עלבונות בבית הספר".

נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

"אלו בדיוק אותם אנשים שמדרדרים את החברה למקום שהם כל כך "חוששים" ממנו. זה יגיע אל תוך הבית שלהם ממש, אין לי ספק בכלל. "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה", אז לא ייחסתי לזה חשיבות, קיוויתי שמדובר בעוד כתב שבאתי לו מקולקל (ולא חסר כאלו)".

"עכשיו, שנה אחרי הכותרת הזאת קפצה לי תוך כדי נקיון תמונות מהגלריה, אני מתבוננת בה ומודה,
יש אנשים ש"מושכים בחוטים" ולי יש אחד מעל כולם. יש כאלו שיחליטו האם את "לגיטימית" בחברה אבל… אין לגיטימית ממני ואני לא זקוקה תודה לאל לאישורים מאנשים שבטוחים שהם האלוהים כאן".

"יש את אלו שלא יהססו לפגוע בך או לך בפרנסה, עד שתביני שיש "מחיר" לדעות שלך. לכל אותם אלו שזועקים "מדינה דמוקרטית" ואז מקללים, מחרימים, משפילים ומבזים בכל פעם שמונחת מולם דעה שהיא לא שלהם …רואים לכם!!!".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
נטלי דדון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

"אז כן, הכותרת הזאת ממשה את עצמה. "הקיאו" אותי, שמי הוסר משולחנות משרדי הפרסום, איבדתי "חברים" (נקיון מבורך-חברים הם פחות) נפלטתי מאירועים וספגתי חרם בוטה. לא נוגעים בצד שלך חמודה (הצד של בורא עולם אם מישהו זקוק לתזכורת כמובן)".

"חרם שכשרק מתרומם בכאילו נגד ידוען שנמצא בצד "הנכון" תעשיה שלמה מתרוממת להגנתו, אך אף לא ידוען אחד הרגיש צורך לקום ולומר סטופ למעני. "קולגות" חושבות מליון פעם האם אני ראויה להיות נוכחת בנוף של האירוע שלהם שמא אכתים להם את השם בעיניי התעשיה".

נטלי דדון. בר בינו,
נטלי דדון/בר בינו

"מפגשים חברתיים שתמיד הייתי לוקחת בהם חלק פלטו אותי גם הם. אפילו קיבלתי פעם ביטול הגעה לחתונה אחרי שהוזמנתי אליה (אדם שכולכם מכירים , מביך ממש, בשבילו ….כן), הסוכנויות בארץ לא הסכימו לייצג אותי (ופניתי לכולן כמעט) ואל תרוצו לי לרחמים אפילו לא חמלה, בטח שאין כאן שום צורך מצידי להתמסכן או להתקרבן".

"מניחה עובדות שידליקו לכולכם נורה אדומה היום זאת אני, מחר כל אחד מכם! ב"תעשייה", במקום העבודה, אפילו במשפחה. ככה זה כשמדרדרים חברה להיות כת. באיזשהו מקום אחרי השוק הראשוני והפגיעות אפילו בירכתי על הזכות לצפות מהצד בצביעות, לגלות שקר מה הוא, לקיים בירור ועל הזכות שלא לקחת חלק".

"לא אשקר הופעלו בי טריגרים של ילדות בצל חרמות וגם על כך בירכתי, היכן שמשהו פוגע בי עדיין שם בדיוק מתקיים התיקון שלי. חייבת את הצמיחה הרוחנית שלי לכל אותם שליחי מצווה ש"פלטו" אותי. תודה. על אמת, על הנתיב הנכון לי, תודה", חתמה את הביקורת הקשה.

נטלי דדון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בתגובה לפוסט, מסרה דדון לוואלה סלבס: "גדולים ממני היו מפורסמים ודעכו וכל המקום הזה הוא הכי לגיטימי, עם כמות עוקבים כמו שלי ומקום ובו את משפיע. ועדיין בוחרים לא לעבוד איתך זו הרמת גבה וכולנו יודעים מה הסיבות. שימו לב שאנחנו לא זועקים כאן חרם חרם כי זה לא על הילד שלנו אבל למבוגרים אנחנו מאפשרים לזה לקרות".

  • עוד באותו נושא:
  • נטלי דדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully