וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון: "הזמינו אותי לחתונה ואז ביטלו את ההזמנה"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 11:31

המשפיענית והפעילה החברתית נטלי דדון הגיעה אתמול למסיבה הכי שווה בעיר ב-Walla roof top לכבוד השקת אפליקציית וואלה ספורט וליין המסכים החדש של LG, והיה לה הרבה מה להגיד למנחה תוכנית הבידור גיא פינס

אתמול התקיימה הקרנה חגיגית של משחק שמינית גמר של ליגת היורו בין אנגליה נגד סלובקיה, באירוע השקת אפליקציית וואלה ספורט וליין המסכים החדש של LG.

בין כל הסלבריטאים הרבים והשווים שהגיעו, הייתה גם המשפיענית והפעילה החברתית נטלי דדון. כזכור, לאחרונה התעורר מחדש הסכסוך בין דדון למנחה תוכנית הבידור גיא פינס והמשפיענית טענה שהוא הורה לכתבים שלו לא לסקר אותה כיוון שהיא מביעה עמדה נחרצת נגדו פעם אחר פעם.

בראיון בלעדי לוואלה סלבס, פתחה המשפיענית את הכל -

את בעצם טוענת שפינס ‫לא מסקרים אותך בגלל זה?

"‫אני לא טוענת ‫זה עובדות בפועל בשטח, יש דילוג מאוד מאוד ברור עליי ‫גם לטובה. ‫אוקיי, זה לא עכשיו ‫פליז, תסקרו אותי. ‫אני לא חושבת שזה מה שיגרום לי ‫לנשום ולחיות, ‫אבל עם זאת זה די מביך שהבן האדם היחידי בתעשייה שענה לאדון פינס, הוא זה שכבר לא פונים אליו בתוכנית "ערב טוב". גם מאוד מאוד טבעי אם ענית למנחה ואת מתנגחת בו מן הסתם גם לא יסקרו אותך".

גיא פינס נטלי דדון. קשת 12 / באדיבות המצולמים, אלה בר, עיבוד תמונה
גיא פינס נטלי דדון/עיבוד תמונה, קשת 12 / באדיבות המצולמים, אלה בר

דיברת גם על חברים ואנשים מהתעשייה שהתרחקו בגלל הדעות הפוליטיות

"מעבר לחברים קרובים... שבהתחלה פחות או יותר נזרקו לי כאלה סיסמאות של "קחי אחריות על הדעות שלך" וכל מיני דברים שככה השאירו אותי המומה, כי אנחנו יודעים לנהל את זה גם בתוך
משפחה, אבל כנראה שבחברים הדברים נמדדים קצת אחרת וגם בתוך משפחה יש דעות שונות".

"אנחנו לומדים לקיים את זה וגם כעם זה משהו שהוא מתבקש זה לא הגיוני שכולנו נרגיש ונחשוב אותו הדבר אנחנו לא כת הכול נכון לי אם זה חבר שהוא יותר טוב ואני בנשמתו זה לא מה שיפריד בינינו".

"אז גם כשקראתי לזה "איבדתי חברים" זה לא באמת איבדתי חברים. בעזרת הדעות שלי גם קיבלתי
אפילו ביטול הזמנה לחתונה".

למי?

"אני אשמור על כבודו למרות שהוא לא שמר על כבודי".

מוכר?

"מאוד מוכר אבל זה באותו רגע אתה יודע... אני לא אשקר זה פוגע זה כזה נותן לך את הזץ הזה של וואו! ואז מיד אחרי אתם כבר צוחקים מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

חייבים להתעכב על זה, רגע קיבלת זמנה לחתונה של מישהו מאוד מוכר ואחרי זה קיבל ביטול, איך בהודעה? במה?

"השקיעו בי הגיע מכתב הביתה שהאירוע עובר צמצום. אחר כך כבר ראיתי בתקשורת שהאירוע רק הורחב, אבל לא משנה אנחנו אחרי זה".

כזכור, פינס השיב על הראיון של דדון במדור "Sheee" ועקץ: "באיזה 'קונצנזוס' סלבס ומשפיענים מדובר? שהיא חרגה ממני בימניותה החדשה? זה של אדל? אולי אביבית? או ניקול ראידמן? יבגני? הוכמן? ואני גם סקרן ממש לשמוע דוגמאות ל'חרם' המדובר. בינתיים היא רק הרוויחה מהשיוט שלה ימינה".

המשפיענית לא נשארה חייבת והגיבה לו בחזרה: "אהבתי את התמימות, יש לי דוגמה מעולה. עניתי לאדון אלוהים מר גיא פינס, איך העזתי ומאז הוחרמתי מתוכניתו. כתביו קיבלו פקודה ברורה שלא לסקר אותי ולא להגיע למה שקשור בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully