וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסולחה של ליאל אלי ונסרין קדרי: "נפגשנו וליבנו את העניינים"

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 12:05

אחרי שהביעה את דעתה על הזוגיות של נסרין ובעלה רום (זוגיות רעילה) קבל עם ואינסטגרם, ליאל אלי משתפת איך השתיים השלימו אחת עם השנייה

נסרין קדרי וליאל אלי. ניר פקין, עיבוד תמונה
ליאל אלי ונסרין קדרי/עיבוד תמונה, ניר פקין
הסולחה של נסרין קדרי וליאל אלי. אינסטגרם, צילום מסך
הסולחה של נסרין קדרי וליאל אלי/צילום מסך, אינסטגרם

הכל התחיל אי שם לפני שלושה חודשים, כשהמשפיענית ליאל אלי צפתה בדוקו ריאלטי של נסרין קדרי, החליטה לפתוח את מצלמת הטלפון שלה ולשתף את מאות אלפי עוקביה שהיא חושבת שהזוגיות שלה ושל בעלה רום שמיר רעילה, והיא מזכירה לה מערכת זוגית לא בריאה שהייתה לה בעבר.

באותם הימים כל הרשת געשה ובטענה שאין לאלי זכות לשפוט את הזוגיות שלהם ומהצד השני היו כאלו שאמרו שהם מכניסים מצלמות לבית - שיקחו בחשבון גם תגובות כאלו. מאז המשפיענית התנצלה ואף הגיעה להופעה של קדרי.

כעת, אחת העוקבות של אלי שאלה אותה: "הייתה סולחה? איך הגעת להופעה שלה?" ואלי השיבה: "תקשיבו, ב-19/3, בערך שלושה שבועות אחרי כל הבלאגן, אני ונסרין נתקלנו אחת בשניה בקטע מקרי והזוי. דברנו בחוץ איזה חצי שעה והתפייסנו".

לא דיברתי על זה כי לא רצינו להציף את הכל שוב פעם. קיצור עכשיו למנורה היא התקשרה אלי כשהיא התקשרה אני כזה: התקשרת בטעות?? והיא כזה לא. לשמור לך כרטיסים למנורה? אני עניתי אופקורס. הלכתי עם אימוש שמטורפת עליה והיתה הופעה וואו. איך אני שמחה שנפגשנו וליבנו את העניינים", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully