וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושות חמוצים: חמש הנשים שהשתבחו עם השנים

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 10:46

לא פשוט לשמור על בריאות פיזית ונראות כל כך לוהטת בגיל השלישי. לכבוד סוף השבוע שבא עלינו לטובה, וואלה! סלבס קיבצה בשבילכם את חמש הנשים הכי שוות שיכולות לקבל גם רב-קו זהב אם יבקשו

ג'ולין מי?

אייקון הקאנטרי בת ה-78 דולי פרטון נכנסת בקרוב לעשור התשיעי לחייה, אבל זה לא מה שהפריע לה להמם ולהפיל לסתות במופע המחצית של משחק חג ההודיה המסורתי, כשיצאה לבמה עם מדים של מעודדת סקסית במיוחד: "עשיתי את זה כדי להצחיק, חשבתי שזה יהיה מתוק כי אני שם עם כל המעודדות של דאלאס. כולם אוהבים אותן, כמובן שגם בעלי", סיפרה ל- Page Six אחרי ההופעה הבלתי נשכחת.

הזמרת המשיכה וסיפרה על תגובת בעלה לאאוטפיט החשוף: "הוא ראה את התלבושת, לבשתי את זה בשבילו שעשיתי את המדידות שלי. הוא אמר משהו בסגנון של 'זה קצת קצר את לא חושבת? אל תראי את התחת שלך בגיל הזה' ואני אמרתי 'לא! זה לא קצר כמו שלהן!'".

הבסטי של סנופ דוג

מרתה סטיוארט הארפר'ס בזאר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
מרתה סטיוארט הארפר'ס בזאר/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

הרבנית של הלייף סטייל האמריקאי והקפיטליסטי מרתה סטיוארט בת ה-82 אמנם בילתה בכלא, אבל זה לא אומר שזה לקח מהיופי שלה. רק בוולנטיין האחרון היא השוויצה בשלושת זרי הפרחים הענקיים שקיבלה לכבוד חג האהבה והגיעו משלושה גברים שונים!

"סחלב הביצות עם 12 הגבעולים הוא בגובה של יותר ממטר והפרחים הם בקוטר של 12 ס"מ. הקטליה בגוונים יוצאי דופן של וצהוב, וכל הפרחים הם משלושה ידידים גברים שונים מדהימים כולם ביחד", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה על תמונות הפרחים יחד עם חתול חמוד לקינוח.

אבל השיא הגיע בחודש מאי האחרון, אז נחשף שסטיוארט נבחרה לככב על שער גיליון בגדי הים של מגזין ספורטס אילוסטרייטד: "הבנתי שאני אהיה האישה המבוגרת ביותר שעשתה את זה. עניין הגיל לא מעסיק אותי בדרך כלל, אבל במקרה הזה אני חושבת שמדובר בהיסטוריה". אמרה וצדקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בימים אלה מככבת השחקנית ההוליוודית מריל סטריפ בת ה-74 ב"רק רוצחים בבניין" של דיסני פלוס, יחד עם הזמרת והשחקנית סלינה גומז שזכתה בפרס כוכבת השנה ב- "People's Choice Awards" על התפקיד שהיא מגלמת שם. חוץ מגומז, סטריפ עובדת בתוכנית גם לצידו של השחקן מרטין שורט.

רק לאחרונה התגרשה הכוכבת, בחודש אוקטובר האחרון, אחרי 45 שנות נישואים. לא לקח יותר מידי זמן עד שהתחילו ספקולציות על מערכת יחסים אפשרית בינה לבין שורט, אך מהר מאוד הוא הבהיר את האמת: "אנחנו לא זוג, רק חברים קרובים", וואלה! סלבס מעדיפה להמשיך לחיות באשליה בנושא הזה.

זמנה הגיע

בגלגול הנוכחי של השחקנית ההוליוודית ג'ניפר קולידג' בת ה-62 ,היא מצליחה סוף סוף לכבוש את הטקסים הכי גדולים בדיוק כמו שמגיע לה בזכות התפקיד שלה בסדרה המצליחה "הלוטוס הלבן". למרות ההצלחה המסחררת והמאוחרת מידי, חשוב לא לשכוח שמדובר באישה שבזכותה התבסס המושג "MILF" בסדרת הסרטים "אמריקן פאי".

בשנת 2022 היא סיפרה על חוויה שהייתה לה עם בחור צעיר אחרי שתיקנה את הקונספציה שהיא שכבה עם מעל 200 גברים: "אני לא אכנס לפרטים. אבל אחר כך, למחרת בבוקר, אמרתי לו שאני צריכה לייבש את השיער. הוא היה כל כך צעיר שהתקשרנו לאמא שלו כדי לראות אם יש לה מייבש שיער. זה היה כל כך מוזר שזה קרה בטלפון. היה ברור מאוד שאנחנו במיטה ביחד".

האישה והביקיני

ג'ואן קולינס. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ואן קולינס/צילום מסך, אינסטגרם

ג'ואן קולינס

כמובן שאי אפשר לסיים רשימה כל כך מכובדת בלי האחד והיחידה, השחקנית ג'ואן קולינס בת ה-90, שמעבירה את זמנה החופשי ואת ימות הפנסיה בעיקר בבגדי ים. רק לאחרונה, אחרי שהעלתה תמונה נוספת שלה בביקיני בזמן שהיא מבלה עם בעלה, פרסי גיבסון (59) בבריכה, השיבו העוקבים המופתעים לכוכבת הלוהטת: "אה אוקיי הבנתי - את מזדקנת הפוך! איזה כיף, אתם זוג כל כך יפה".

גם בפעמים הקודמות בהן שלפה את בגדי הים המהממים הגולשים לא יכלו להישאר אדישים: "את חיה את החיים שכולנו צריכים לחיות", כתבה עוקבת מפרגת שאולי גם קצת מקנאה על תמונתה של קולינס בבגד הים המנומר שלה.

וואלה! סלבס מחכה להגיע לזקנה רק כדי שזה יהיה לגיטימי שהיא הולכת לאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully